اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دستور فوری استاندار هرمزگان به فرماندار و شهردار بندرعباس؛

میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس باید طی یک هفته آینده راه‌اندازی شود

استاندار هرمزگان گفت: فرماندار و شهردار بندرعباس، موظف‌اند طی یک هفته میدان جدید میوه و تره‌بار بندرعباس را با رعایت تمامی پروتکل‌های موردنیاز بهداشتی افتتاح و راه‌اندازی کنند.

 بازخبرفریدون همتی شب گذشته(نهم تیرماه) با ابراز نگرانی از شلوغی میدان میوه و تره‌بار شهر بندرعباس و عدم رعایت فاصله‌گذاری و اصول بهداشتی در این محل، تأکید کرد: فرماندار و شهردار بندرعباس، موظف‌اند طی یک هفته میدان جدید میوه و تره‌بار بندرعباس را با رعایت تمامی پروتکل‌های موردنیاز بهداشتی افتتاح و راه‌اندازی کنند تا نگرانی موجود در خصوص انتقال بیماری کرونا در این محل، رفع شود.

وی به معاون عمرانی استانداری مأموریت داد در موعد مقرر نسبت به هماهنگی جابجایی میدان تره‌بار به محل جدید اقدام کند.

استاندار هرمزگان افزود: تمامی نواقص میدان تره‌بار موردنظر بهره‌برداران باید رفع و مشکلی برای جابجایی وجود نداشته باشد.

در همین راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان نیز اعلام کرد:  فرآیند راه‌اندازی میدان تره‌بار در حال انجام است و طبق دستور استاندار به‌زودی این مهم محقق خواهد شد.

رضا مدرس افزود: پیرو دستور استاندار هرمزگان، در جلسه‌ای با همین موضوع مصوب شد که طی روزهای آینده با همکاری مخابرات و سایر دستگاه‌ها، نواقص موجود میدان جدید رفع و تحویل مالکان شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *