آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد

درخواست دیدار با رئیس جمهور برای پرداخت غرامت به خانواده‎های قربانیان هواپیمای اوکراینی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد که درخواست برگزاری نشستی با رئیس جمهور برای پرداخت غرامت و خسارت به خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی ارائه شده است تا مشکلات موجود برای پرداخت این خسارات برطرف شود.

 بازخبر/حجت‎الاسلام بهرامی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، به برگزاری نشستی با خانواده‎های قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته قوه قضاییه میزبان ۴۱ خانواده از قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی بودیم که در فضایی صریح و شفاف به بیان مسائل و دغدغه‎های خود پرداختند که البته با توضیحات مسئولان سازمان، بسیاری از نگرانی‎های این خانواده‎ها رفع و این جلسه منجر به ثبت ۸۱ شکایت خانواده‎های قربانیان برای رسیدگی به این حادثه شد.

وی درباره موضوع پرداخت غرامت به خانواده‎های قربانیان این سانحه هوایی نیز، گفت: به صورت ویژه پیگیر پرداخت غرامت و خسارت در این پرونده هستیم و در این زمینه درخواست برگزاری نشستی با رئیس جمهور هم ارائه شده است تا مشکلات موجود برای پرداخت این خسارات برطرف شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *