ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

زمان استراماچونی برخورد خوبی با من صورت نگرفت

رضا آذری هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که زمان مربیگری آندره‌آ استراماچونی برخورد خوبی با او صورت نگرفته است.

 بازخبر/رضا آذری درباره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی و دوری چند ماهه‌اش از میادین فوتبال اظهار داشت: وقتی مصدوم شدم در آن لحظه فهمیدم که اتفاق تلخی رخ داده و بعد از تست و MRI مشخص شد که رباطم پاره شده است. خیلی آماده بودم و این را می‌توانید از بازیکنان و کادر فنی سؤال کنید، اما متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم. اگر این اتفاق برای من رخ نمی‌داد، شک نکنید که در ادامه مسابقات برای استقلال بازی می‌کردم. حالا دیگر صحبت در این مورد فایده ندارد و باید به فکر این باشم تا قوی‌تر از گذشته برگردم. از تمامی اعضای تیم، بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیتم بودند.

وی افزود: اگر این مصدومیت در ابتدای فصل رخ می‌داد این‌قدر ناراحت نمی‌شدم. واقعیت این است که زمان استراماچونی شرایط برای من خیلی سخت بود و دیگر کار به جایی رسید که انگیزه زیادی نداشتم، اما با آمدن فرهاد مجیدی همه چیز تفاوت کرد. قبل از شروع فصل در بازی‌های دوستانه شرایط خوبی داشتم و حتی استراماچونی از عملکرد فنی و اخلاقی‌ام تعریف می‌کرد، اما وقتی چند بازیکن در خط هافبک به تیم اضافه شدند شرایط تغییر کرد و استراماچونی یک روز گفت که شاید فرصت زیادی برای بازی پیدا نکنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا با این شرایط از استقلال جدا نشد، گفت: اتفاقاً این پیشنهاد را استراماچونی داد که به تیم دیگری بروم، من هم گفتم اگر امکان دارد این را در مصاحبه‌ای اعلام کند که نیازی به من ندارد، اما او گفت که نمی‌تواند این کار را انجام دهد. شرایط برای انتقال قرضی هم فراهم نشد، چون دوست نداشتم بعد از جدایی از استقلال در هر تیمی بازی کنم. آن زمان واقعاً شرایط برایم سخت بود و از لحاظ فنی ضعیف شده بودم. استراماچونی از لحاظ فنی مربی خوبی بود و این قابل کتمان نیست، اما زمان ایشان برخورد خوبی با من صورت نگرفت. با این حال هیچ وقت برای تیم حاشیه درست نکردم.

آذری خاطر نشان کرد: سه سال دیگر قرارداد دارم. اگر بعد از بهبود مصدومیت شرایطم مثل چند وقت اخیر باشد دوست دارم که بمانم. فعلاً که نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، اما دوست دارم این چند ماه هم سپری شود تا با قدرت برگردم.

وی درباره کار کردن با فرهاد مجیدی تصریح کرد: اگر بخواهیم از مسائل فنی بگذریم، باید بگویم که روی آقا فرهاد تعصب دارم. مجیدی محبوب‌ترین بازیکن استقلال بعد از انقلاب است و از لحاظ شخصیتی فوق‌العاده است. همیشه نگران مجیدی و استقلال هستم و دوست ندارم هیچ وقت اتفاقی ناراحت‌کننده برای او و استقلال رخ دهد. امیدوارم آقا فرهاد چند سال در استقلال باشد و با این تیم به قهرمانی برسد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *