آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم از نیمه تیر با ۲ روش حضوری و غیرحضوری

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم از نیمه تیر ماه شروع و به دو شیوه حضوری و غیرحضوی انجام می‌شود.

    بازخبر/نادیا دُری  درباره آغاز هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش‌آموزان پایه نهم اظهار کرد: هدایت تحصیلی امسال به نسبت سال‌های گذشته تغییری نکرده است و تمام فرآیندها براساس شیوه‌نامه هدایت تحصیلی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

وی افزود: بخشی از فرایند هدایت تحصیلی، فعالیت‌های مشاوره‌ای است که قبل از کرونا در مدارس به شیوه غیرحضوری انجام شد یعنی دانش‌آموزان با مراجعه به سایت همگام به آزمون‌های مشاوره‌ای پاسخ دادند، فرآیندهای مشاوره‌ای تا فروردین ماه انجام و در سامانه بارگذاری شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بخش دیگر از روند هدایت تحصیلی مربوط به سوابق تحصیلی دانش‌آموزان است که نمرات پایه هفتم و هشتم را در سالهای گذشته کسب کرده‌اند و با گرفتن کارنامه پایه نهم و نمرات دروس هدف برای هر رشته، فرآیند هدایت تحصیلی تکمیل خواهد شد.

دُری با اشاره به اینکه بخش مهمی از هدایت تحصیلی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به والدین است، متذکر شد: این کار توسط مدارس انجام می‌شد اما از اسفند ماه که دانش‌آموزان را در اختیار نداشتیم مدارس علاوه بر آموزش دروس در بستر شاد و فضای مجازی درباره هدایت تحصیلی دانش‌آموزان نیز اطلاع رسانی کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *