اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کلاس های جبرانی دانش آموزان از ۱۴ تیرماه شروع می شود

معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کلاس های جبرانی تابستانی دانش آموزان تجدیدی نوبت خردادماه ۹۹ از ۱۴ تیرماه آغاز می شود و زمان ثبت نام از ۷ الی ۱۳تیرماه سال جاری اعلام شده است.

 بازخبر/محمد قویدل لاری  در تشریح این خبر خاطرنشان کرد: دستورالعمل کلاس های غیرحضوری جبرانی تابستانی به منظور شرکت دانش آموزان تجدیدی نوبت خردادماه به مدارس ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی، این کلاس ها به صورت مجازی در مدارس برگزار می شود.

قویدل تصریح کرد: زمان ثبت نام در کلاس های غیرحضوری جبرانی تابستانی دانش آموزان تجدیدی نوبت خردادماه ۹۹ از ۷ تیرماه لغایت ۱۳ تیرماه شروع می شود و آغاز کلاس ها از ۱۴ تیرماه سال جاری و پایان کلاس ها ۱۵ مردادماه ۹۹ است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزانی که در درس یا دروسی در خردادماه تجدید شده اند؛ می توانند در کلاس های جبرانی تابستانی شرکت کنند و بلافاصله پس از اتمام دوره با رعایت مقررات ارزیابی از آنها بعمل می آید و نمره قبولی  آنها در ستون شهریورماه درج شود.

قویدل ادامه داد: آموزش و ارزشیابی متوسطه اول به صورت غیر حضوری و در نیمه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *