اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عسکری زاده: انگار گوش شنوایی برای هرمزگان وجود ندارد!/نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال می کنم

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال کنم، گفت: شرایط بحرانی است و امکانات درمانی هرمزگان جوابگوی وضعیت قرمز کرونا نیست.

 بازخبرعضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال کنم، گفت: شرایط بحرانی است و امکانات درمانی هرمزگان جوابگوی وضعیت قرمز کرونا نیست.

مجید عسکری زاده صبح امروز در ۱۸۲ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس تعامل هم‌اندیشی و تبادل‌نظر فی‌مابین نمایندگان مردم در مجلس و شورای اسلامی شهر پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به بیماری کرونا، افزود: اکنون خانواده‌ای در بندرعباس نیست که بیمار یا مریضی در بحث کرونا نداشته باشد و شرایط نگران‌کننده‌ای برای بندرعباس در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه در اسفندماه که ۷۰ بیمار کرونایی در بندرعباس ثبت‌شده بود طی نامه‌ای به مسئولان کشوری شرایط حاد و راه‌های مقابله با آن را با مشورت جمعی از نخبگان مطرح کردم، اظهار کرد: اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد و به همین دلیل در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال و وضعیت بغرنج شهر بندرعباس را به گوش آن‌ها برسانم.

عسکری زاده ادامه داد: ۷۰ بیمار کرونایی اکنون به ۱۲ هزار بیمار رسیده و این نشان‌دهنده قرمز بودن شرایط استان هرمزگان و شهر بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تصمیم جدی‌تری از سوی مسئولان استان هستیم که باید هرچه زودتر چاره‌اندیشی شود، خاطرنشان کرد: بی‌تدبیری مسئولان به‌ویژه استانی ما را به اینجا رسانده و هر روز شاهد رشد آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه کادر درمان خسته و دیگر توانی برای مقابله با کرونا ندارند، اضافه کرد: امکانات درمانی استان هرمزگان در روزهای عادی جوابگوی بیماران نبود و سبب سفرهای درمانی به شیراز و یزد می‌شد حال که شرایط بحرانی است دیگر نمی‌شود انتظار چندانی داشت.

وی با اشاره به اینکه باید مجلس و شورای شهر با در نظر گفتن بسته حمایتی در سبب تشویق کادر درمانی پیش رویم، تصریح کرد: هرمزگان با کمبود کادر درمانی مواجه است و باید با چاره‌اندیشی در جهت تقویت آن پیش رویم./ایسنا

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *