چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

نماینده بندرعباس: وضعیت استان نگران‌کننده است/ ترددهای غیر ضروری کاهش یابد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم تاکید کرد که باتوجه به وضعیت استان تقاضای ما تعطیلی دو هفته ای اداراتی است که رفت و آمد در آن ها بالا است.

 بازخبر/   احمد مرادی  درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان، بیان کرد: کماکان وضعیت در استان هرمزگان قرمز بوده و مشکلات همچنان باقی است. فردا قرار است جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شده و استاندار هرمزگان نیز به صورت ویدئو کنفرانسی در این   جلسه شرکت خواهد کرد. تقاضای ما تعطیلی دو هفته ای ادارات و محدودیت در رفت و آمدها است.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به وضعیت استان تقاضای ما تعطیلی دو هفته ای اداراتی است که رفت و آمد در آن ها بالا است. برای کسبه و بازاریان نیز برای اینکه ضرر نکنند، شرایط خاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده تا بتوانیم با کاهش رفت و آمدها از این پیک عبور کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم تصریح کرد: اکنون وضعیت در سطح استان نگران کننده است و مردم نیز از وضعیت موجود نگران هستند. در استان هرمزگان استفاده از ماسک اجباری شده است ولی نیازمند نظارت بر اجرا هستیم. از مردم نیز خواهش می کنیم حتما از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کرده و اگر ضرورتی ندارد از خانه بیرون نیایند. همه باید در مبارزه با این ویروس مشارکت داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *