آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

صدور مجوز فعالیت ۲۰ دفتر ict روستایی در استان هرمزگان

در حال حاضر به موازات دستگاه های اجرایی امکان پیگیری خدمت ارائه شده از طریق دفاتر ict روستایی نیز میسر است.

 بازخبر/احد قویدل رییس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیردولتی دولت در استان ضمن بیان این که یکی از اهداف واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان توسعه رفاه اجتماعی است، گفت: با عنایت به برگزاری جلسات ماهیانه کارگروه در سال ۹۹ و بررسی درخواست های واصله به دبیرخانه در سال جاری با راه اندازی و صدور مجوز ۲۰ دفتر ict روستایی در استان موافقت شد.
قویدل تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا راه اندازی این دفاتر منجر به ارائه خدمات الکترونیکی به روستا نشینان شده و از تردد آن ها به مناطق شهری و پر ریسک جلوگیری می شود و عملا با توجه وجود زیرساخت های لازم و ارائه خدمات مذکور در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا کمک خواهد کرد.
مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان هرمزگان افزود: یکی از اولویت وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات الکترونیکی کردن ارائه خدمات دستگاه های دولتی به شهروندان و مخصوصا توجه ویژه توسعه زیرساخت های ارتباطات روستایی و به تبع آن کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا است.
بنا بر این گزارش در ماه جاری ۳ پروانه دفتر ICT روستایی در روستاهای هرنگ شهرستان بستک، گزی شهرستان بندر جاسک، دیوان شهرستان بندرلنگه واگذار شده است و با تمدید پروانه ۲دفتر پیشخوان موافقت شد که با احتساب این موارد تعداد ۳ پروانه دفتر پیشخوان خدمات دولت و ۲۰پروانه دفتر ict روستایی در سال ۹۹ به تعداد دفاتر ارائه کننده خدمات به شهروندان و روستانشینان دراستان اضافه شده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *