اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تهدید به کناره‌گیری استقلال از لیگ، فرار رو به جلو است

مربی پیشین تیم استقلال تهدید این باشگاه به کناره‌گیری از لیگ برتر را فرار رو به جلو خواند و گفت که این حرف‌ها زده می‌شود تا هواداران، شکست را فراموش کنند.

 بازخبر/مسعود اقبالی درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: انتظار نداشتم فولاد پس از توقف چهار ماهه مسابقات اینقدر خوب بازی کند. استقلال تا پیش از اخراج اول عملکرد خوبی داشت، اما آمادگی لازم در حوزه تاکتیکی و روانی نداشت. استقلال ریتم بازی خوبی در ۹۰ دقیقه و در آن هوای گرم و شرجی نداشت.

وی ادامه داد: پیش‌تر تجربه تلخ حضور مربیانی که سلبریتی و مورد علاقه هواداران هستند، را داشتیم. مدیران برای پنهان شدن پشت این مربیان،‌ آنها را استخدام می‌کنند و نمی‌دانند بازی کردن و مربیگری، دو مقوله جداست. مربی باید سال‌ها زحمت بکشد و شرایط را مدیریت کند.

وقتی مربی تنش ایجاد می‌کند، بازیکنان هم خود را مستحق اعتراض می‌دانند
مربی پیشین استقلال با بیان اینکه علی کریمی به صورت بازیکن فولاد ضربه زد و اخراج او کاملاً درست بود، گفت: اگر مجیدی تیم را در شرایط ۱۰ نفره مدیریت می‌کرد، استقلال می‌توانست پیروز شود. او بدون هیچ دلیلی به داور اعتراض کرد و برخوردش درست نبود. نمی‌دانم چه اتفاقی در کلام میان آنها رخ داد، اما مجیدی نباید به زمین می‌آمد. وقتی مربی در کنار زمین نمی‌تواند خودش را کنترل کند و باعث تنش مسابقه می‌شود، تنش را به بازیکنانش هم منتقل می‌کند و آنها خود را مستحق اعتراض می‌دانند. دیدیم که بازیکن جوان تیم بیهوده به داور پرخاش کرد و اخراج شد.

ولاد پس از گل دوم از دویدن بی‌منطق امتناع کرد
اقبالی با تمجید از شاگردان نکونام گفت: فولاد بسیار منطقی بازی کرد و بازیکنان این تیم پس از به ثمر رساندن گل دوم، از دویدن بی‌مورد امنتاع کردند. با این حال شاهد بازی باکیفیتی نبودیم  و جز  سه گلی که به ثمر رسید، دو تیم در سایر دقایق بازی حرفی برای گفتن نداشتند. بیشتر دقایق مسابقه شاهد بازی پُرفشار و بی‌منطق بودیم که خطاهای بی‌موردی در آن رخ می‌داد. این موضوع در فوتبال ما اجتناب‌ناپذیر است و درست کردن این مسئله در ۱۵ سال انجام می‌شود.

مجیدی عامل اصلی شکست استقلال بود
وی با بیان اینکه بازیکنان به دلیل شیوع کرونا، تعادل روانی کافی را نداشتند و با دلهره بازی می‌کردند، گفت: این موضوع تنش‌ها را تشدید می‌کند. با این حال فکر می‌کنم مجیدی عامل اصلی و کلیدی باخت استقلال بود. وقتی ما این مسائل را گوشزد می‌کنیم، برخی‌ها می‌گویند گواردیولا هم کنار زمین داد می‌زند. بازیکن حرفه‌ای با یک فریاد یا علامت، تاکتیک خاص را درک می‌کند و این درک متقابل در چنین تیم‌هایی وجود دارد. مربیان ما اما بی‌دلیل فریاد می‌زنند و بدون اینکه در طول هفته کار خاصی کنند، استراتژی خاصی در زمین ندارند. تازه این‌ها تیم‌های خوب ما هستند.

همه تیم‌ها با مصدومیت بازیکنان خود مواجه می‌شوند
مربی پیشین استقلال با بیان اینکه بهتر بود فوتبال تعطیل می‌شد، اظهار داشت: من منتقد برگزاری ادامه لیگ بودم و حتی گفتم اگر به انتخابی جام جهانی یا لیگ قهرمانان آسیا نرفتیم هم مهم نیست. این بازیکنان خانواده دارند و ممکن است کرونا به آنها منتقل شود. اکنون استقلال هفت تا هشت مصدوم دارد و مطمئناً همه تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند. علم می‌گوید که سه تا چهار هفته، زمانی کافی برای شروع مسابقات نیست.

بازیکنان بردگان نوین هستند!
اقبالی تصریح کرد: مدیران سازمان لیگ یا این موضوع را درک نمی‌کنند، یا اینکه می‌خواهند بازی‌ها را به هر شکلی برگزار کنند. بازیکنان هم یک مُشت برده نوین هستند که حتماً باید به میدان بروند! بازیکنان در بازی استقلال و فولاد در دل هم بودند و قطعاً مشکل پیدا می‌کنند. این مشکل را در جامعه هم داریم و مردم را رها کرده‌اند و می‌گویند خودتان مواظب خودتان باشید.

تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر، فرار رو به جلوست
وی درخصوص اینکه باشگاه استقلال تهدید کرده که آبی‌پوشان در صورت ادامه ناداوری‌ها از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کنند، به تسنیم گفت: این حرف‌ها فرار رو جلو است. آنها خودشان مشکل پیش می‌آورند و بعد این حرف‌ها را می‌زنند تا هواداران، شکست و اتفاقات را فراموش کنند. شما اگر بازی نکنید، جریمه و محروم می‌شوید. آنها (اعضای تیم استقلال) همیشه از داور گلایه می‌کنند. عواملی چون داور، زمین و آب و هوا تحت کنترل شما نیست و باید به بازیکنان آموش دهید که ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشند.مربیان جوان باید ۱۰ سال تجربه کسب کنند
مربی پیشین استقلال با تاکید بر لزوم تمرکز میان بازیکنان خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان یک درصد تمرکز نداشته باشند، شکست می‌خورند و مربیان ما باید این موضوعات را بدانند. مدیران باشگاه‌ها مربیان جوان، مشهور و مورد محبت مردم را می‌آورند و آنها را می‌سوزانند. اگر تیمی دو شکست دیگر بخورد، مردم دیگر محبوبیت و بازی کردن این مربی را فراموش می‌کنند. مسئولان اجازه دهند این مربیان ابتدا در تیم‌های پایه مربیگری و تجربه‌اندوزی کنند تا پس از ۱۰ سال باتجربه شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *