ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سهمیه کدام خودروها نصف شد؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از کاهش ۵۰ لیتری سهمیه پایه (لیتراژی) وانت‌بارها از امروز، اول تیرماه خبرداد.

    بازخبر/به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، کرامت ویس‌کرمی با اشاره به وضعیت سوخت وانت بارها اظهار کرد: تاکنون سیاست بر این بوده است وانت‌بارهایی که در بخش حمل‌ونقل عمومی فعالیت می‌کنند، ساماندهی شوند و بر پایه مشخصات شناسایی شده سهمیه این دسته از خودروها ترمیم شود، اما تعدادی از دارندگان وانت‌بارها هستند که هنوز در هیچ‌کدام از سامانه‌های وزارتخانه‌های کشور و صنعت، معدن و تجارت (صمت) و سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای ثبت‌نام نکرده‌اند و عمومی بودن فعالیت آن‌ها محرز نشده است، از این رو سهمیه اعتباری این دسته از وانت‌بارها نیز افزایش نمی‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه پیش از این درباره لزوم ثبت‌نام همه وانت‌بارها برای دریافت سهمیه ترمیمی اطلاع‌رسانی شده بود، افزود: سهمیه وانت‌بارها هم‌اکنون بر مبنای عملکرد، ترمیم می‌شود و وانت‌های عمومی، تعدیل سهمیه ماهانه سوخت خود را به‌صورت اعتباری تا سقف ماهانه ۱۵۰ لیتر افزون بر سهمیه پایه دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: سامانه‌های سه نهاد متولی یادشده برای ثبت‌نام وانت‌بارها همچنان فعال است و وانت‌بارهای فعال در بخش حمل و نقل عمومی می‌توانند مشخصات خود را ثبت کنند و با بررسی و احراز عملکرد عمومی این خودروها، سهمیه اعتباری آن‌ها از ماه‌های آینده اصلاح می‌شود.
ویس‌کرمی با بیان اینکه وانت‌بارهایی که به‌صورت شخصی فعالیت می‌کنند مشمول ترمیم سهمیه سوخت نمی‌شوند، تصریح کرد: در صورت ساماندهی و ثبت‌نام درسامانه‌های حمل‌ونقل عمومی بار، مجموع سهمیه پایه و اعتباری وانت بارهای حمل‌ونقل عمومی مشمول کاهش نخواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *