ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز صدور فاکتور برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه عید فطر

کمیته خودرو در جلسه دیروز (جمعه، ۳۰ خرداد) که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و خودروسازان برگزار شد، آغاز صدور فاکتور برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه ایام عید سعید فطر از سوی خودروسازان اعلام شد.

بازخبربه نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این جلسه مدیرعامل ایران‌خودرو از صدور دو هزار فاکتور قطعی برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه ایام عید فطر خبر داد و اعلام کرد: تحویل این خودروها در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد. فرشاد مقیمی افزود: تحویل معوقات قراردادهای فروش خودروی سمند و پژو ۲۰۰۸ به پایان رسیده و در ۱۰ روز آینده همه معوقات ۶ محصول دیگر ایران‌خودرو نیز تحویل مشتریان خواهد شد.

بنا به اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، ۱۴ هزار دستگاه خودرو نیز تجاری سازی شده است.

در این جلسه اعلام شد: صدور فاکتور برای خودروهای گروه خودروسازی سایپا نیز به زودی آغاز شده و تعهدات معوق خودروی پراید نیز به زودی به صفر خواهد رسید.

بر اساس اعلام خودروسازان در جلسه امروز کمیته خودرو، تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا به دو هزار دستگاه در روز رسیده است.

همچنین کمیته خودرو از معاونت دادستانی کل کشور و سایر دستگاه های نظارتی درخواست کرد تا در مورد خودروهای تولید مشترک با خودروسازان خارجی که روند تولید آنها بعد از تحریم‌ها و خروج خودروسازان از ایران، متوقف شده، با توجه به ارایه طرح های متعدد جایگزین و تبدیل از سوی خودروسازان تصمیم‌گیری مقتضی انجام شود تا بتوان نسبت به تعیین‌تکلیف خریداران این خودروها از سوی دو خودروساز اقدام کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *