ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مدافع پرسپولیس به زودی به بلژیک می‌رود

مدافع چپ پرسپولیس به زودی راهی بلژیک خواهد شد تا مذاکرات با تیم کورتریک را دنبال کند.

بازخبرمحمد نادری مدافع چپ پرسپولیس که دومین حضور خود به عنوان بازیکن قرضی را در این تیم پشت سر می‌گذارد، برای ادامه همکاری با سرخها نیازمند رایزنی با باشگاه کورتریک است.

نادری به همین منظور احتمالا طی فرصتی که به دست بیاورد راهی این کشور خواهد شد تا طبق قراردادش در انتظار تصمیم و موضع این باشگاه برای فصل آینده باشد.

با این حال باشگاه پرسپولیس بی میل نیست با توجه به مصدومیت محمد انصاری این بازیکن را حفظ کند ولی در این راه باید مذاکرات برای جذب قطعی او را دنبال کند و دیگر قادر به عقد قرارداد قرضی نخواهد بود.

نادری احتمالا بعد از پایان فصل فوتبالی ایران راهی بلژیک می‌شود تا در تمرینات کورتریک با توجه به قراردادش حضور یابد و باید دید مدیران پرسپولیس قادر خواهند بود طی مذاکره با این باشگاه مجوز قرارداد قطعی او را به دست خواهند آورد یا خیر.

با این حال شاید شرایط دریافت مبلغ رضایتنامه به صورت ارزی و دلاری بزرگترین چالش باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن محسوب شود و باید دید چه چاره‌ای برای آن خواهند اندیشید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *