اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نامه ی تذکر و توصیه کادر درمان هرمزگان خطاب به مدیران ارشد کشور /خستگی کادر درمان هرمزگان / آنچه بر تلخی کار می افزاید عدم مدیریت صحیح و علمی تصمیم گیرندگان کشوری است

با توجه به شیوع گسترده و وضعیت فوق قرمز بیماری کرونا در هرمزگان، کادر درمان این استان نامه ی هشدار خود خطاب به مسئولین کشوری و استاندار هرمزگان نوشتند.
در متن این نامه تذکرات و توصیه های درباره ی وضیعیت ناگوار هرمزگان خطاب به مسئولین ارشد دولتی گردیده است.

بازخبربا توجه به شیوع گسترده و وضعیت فوق قرمز بیماری کرونا در هرمزگان، کادر درمان این استان نامه ی هشدار خود را خطاب به مسئولین کشوری و استاندار هرمزگان نوشتند.

در متن این نامه تذکرات و توصیه های جدی درباره ی وضیعیت ناگوار هرمزگان خطاب به مسئولین ارشد دولتی گردیده است.

به نام خداوند دادستان
جناب آقای دکتر همتی
استاندار محترم هرمزگان

با سلام و احترام

اینجانبان به عنوان کادر درمان استان هرمزگان پیرو نامه قبل به جنابعالی با بغضی شکسته در گلو و خسته از جدال چند ماهه با عفریته بیماری کورونا،یک بار دیگر بنا بر وظیفه ملی خود به شما نامه می نویسیم شاید که موجب تغییری در سیاستهای خانمان براندازی گردد که این روزها موجب از دست رفتن جان و سلامتی هم وطنان ما در این خطه از کهن دیار پیر جوان بخت ایران گردیده است.

جناب آقای استاندار
چند ماهی است که تمامی کادر درمان علی رغم محدودیت‌ها و امکانات ناکافی با تمامی توان فداکارانه در حال مبارزه با بیماری کورونا هستیم.خستگی و فرسودگی ناشی از این جدال نا برابر به کنار،از دست دادن جان هم میهنانمان هر لحظه داغی تازه را بر دلهای ما فرو می نشاند.کادر درمان تا کنون به عنوان خط اول مدافعان سلامت شاهد ابتلا خود و خانوادهایشان در راه مبارزه با این بیماری بوده ایم،آنچنان که جان باختگان و بیماران بسیاری را در این دفاع مقدس از خانواده بهداشت و درمان استان شاهد بوده ایم.

آنچه بر تلخی کار می افزاید عدم مدیریت صحیح و علمی تصمیم گیرندگان کشوری است ،آنچنان که علی رغم تلاشهای مسوولان دانشگاهی استان با انفعال و بی توجهی مسوولان کشوری شاهد آغاز موج دوم انتشار بیماری در استان و از بین رفتن جان بسیاری از هم میهنان بوده ایم.آن زمان که رییس دولت وقت وضعیت استان هرمزگان را سفید اعلام کردند مقدمه ای بود بر روزگار سیاه کنونی و اصرار بر عدم انجام قرنطینه استانی از طرف ایشان راهگشای ادامه این فاجعه انسانی و ملی گردیده است.

اکنون ما کادر درمان استان با جدیت و اصرار خواستار اجرای موارد زیر هستیم:

۱)اجرای قرنطینه کامل استانی به مدت ۲ هفته.
۲)اجبار استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در سطح ادارات،مراکز خدماتی و اقتصادی استان.
۳)نظارت شدید و مستمر بر حسن اجرای این سیاستها آنچنان که در صورت عدم اجرا متخلفان از طریق کد ملی مورد پیگرد قرار بگیرند و هرگونه پوشش بیمه ای در صورت ابتلای ایشان به بیماری کووید لغو گردد.
۴)لغو تمامی سفرها و تورهای توریستی به استان هرمزگان.
۵)تجهیز مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی استان به تجهیزات لازم در جهت ادامه ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به هم استانی ها.
۶)اطلاع رسانی مستمر و شفاف در مورد تعداد موارد مبتلا در استان از طریق رسانه های گروهی.
۷)آموزش همگانی در مورد راههای پیشگیری از ابتلا به بیماری در رسانه های جمعی.
۸)تعطیلی کلیه مغازه ها،مراکز تجاری ،خدماتی و ادرای که در آنها شاهد حضور خدمت دهندگان یا خدمت گیرندگان فاقد ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستیم حداقل به مدت یک هفته.
۹)برخورد قضایی و انتظامی قاطع با برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در مراسم و تجمعات از قبیل عقد،عروسی،ختم و …
۱۰)استفاده از تمامی ظرفیت‌های بالقوه در کنترل و نظارت بر حسن اجرای موارد فوق در استان .

جناب آقای استاندار
آنچه امروز در استان هرمزگان شاهد آن هستیم از دست رفتن جان و سلامت شهروندان مظلوم و بی گناهی است که قربانی ناآگاهی خویش و سو مدیریت تصمیم گیرندگان اجرایی هستند.کادر درمان استان دیگر توان ادامه کار را ندارد و همچون مردم نفسهای آخر را می کشد،لذا مجدانه خواستار اجرایی شدن موارد پیشنهادی فوق هستیم ،پیش از آنکه شاهد فروپاشی سیستم درمان استان و افزایش فاجعه آمیز قربانیان باشیم.

به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

کادر درمان استان هرمزگان

پسندیدم(39)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “نامه ی تذکر و توصیه کادر درمان هرمزگان خطاب به مدیران ارشد کشور /خستگی کادر درمان هرمزگان / آنچه بر تلخی کار می افزاید عدم مدیریت صحیح و علمی تصمیم گیرندگان کشوری است”

  1. سلمان گفت:

    خدا یار و یاورتون باشه مدافعان سلامت ❤❤❤❤

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *