ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جدیترین گزینه برای جانشینی بیرانوند در پرسپولیس + عکس

لیست دروازه‌بانانی که در سال‌های اخیر شاگرد داود فنایی در لیگ برتر بودند را بررسی کردیم، چون احتمال جانشینی یکی از نفرات این لیست به جای بیرانوند زیاد است.

بازخبر اخباری جدیدترین گزینه پرسپولیس است علیرضا بیرانوند ۴ فصل متوالی گلر شماره یک پرسپولیس بود و حالا با رفتن او هر روز نام یک دروازه‌بان برای جانشینی بیرانوند مطرح می‌شود. ابتدا حرف از آمدن رشید مظاهری بود که قرارداد طولانی‌مدتی با تراکتور دارد و بعد هم نوبت به پیام نیازمند رسید تا در لیست یحیی قرار گیرد، اما او هم با سپاهان قرارداد دارد و به فکر بازی در اروپاست. با گذشتن از نام این بازیکنان به نام سعید جلالی‌راد هم رسیدیم، ولی او هم تحت قرارداد با فجرسپاسی است و نمی‌تواند به جمع سرخپوشان تهران اضافه شود.

برای پوشیدن پیراهن دروازه‌بانی پرسپولیس تأیید داود فنایی مربی گلر‌های این تیم لازم است و از طرفی فنایی می‌تواند دروازه‌بانان را برای بازی با پیراهن پرسپولیس متقاعد کند و حتی شاگردانش را به یحیی پیشنهاد دهد. می‌خواهیم لیست دروازه‌بانانی که در سال‌های اخیر شاگرد داود فنایی در لیگ برتر بودند را بررسی کنیم، چون احتمال جانشینی یکی از این بازیکنان به جای بیرانوند زیاد است.

از شهرخودرو فقط بهزادی شانس دارد
فصل گذشته میلاد فرهانی، ناصری و یوسف بهزادی در شهرخودرو بودند و این فصل هم مهدی رحمتی به جمع مشهدی‌ها پیوست، اما نه فرهادی و نه ناصری رضایت یحیی را برآورده نکردند و رحمتی هم که دوست ندارد در سال‌های آخر فوتبالش با هواداران استقلال وارد دعوا شود و در این بین تنها یوسف بهزادی است که شانس پرسپولیسی شدن دارد. البته بهزادی در حد گلر یک نیست و جذب او به عملکرد رادو بستگی دارد.

پیام بهترین گزینه بود
پیام نیازمند سابقه کار با فنایی و حمید مطهری در پیکان را دارد و خود فنایی او را به لیگ برتر معرفی کرد. علاوه بر این پیام بهترین گلر فعلی لیگ برتر است و برای بیشتر دیده شدن بدش نمی‌آید برای پرسپولیس بازی کند. پیام اهل تهران است و با بازی در تهران می‌تواند کنار خانواده‌اش هم باشد، ولی قرارداد او و سپاهان این انتقال را غیرممکن می‌کند. رحمان احمدی هم دیگر گلر لیگ هفدهم پیکان بود که با فنایی کار می‌کرد که دیگر سنش برای بازی در پرسپولیس خیلی زیاد است.

حسرت بزرگ مظاهری
رشید مظاهری با قلب‌های قرمز زیر پست‌های اینستاگرامی‌اش که بعضی وقت‌ها هم ۶ تا می‌شد، بار‌ها نشان داد یک پرسپولیسی است، اما این تفکر که بیرانوند از جمع سرخپوشان تهرانی جدا نمی‌شود، باعث شد او قراردادی ۳ ساله با تراکتور امضا کند و دیگر راه برگشتی برای او وجود ندارد. مظاهری و محمدباقر صادقی در ذوب‌آهن شاگردان داود فنایی بودند که مظاهری شانس پرسپولیسی شدن ندارد، اما محمدباقر صادقی که هم در سایپا و هم در ذوب‌آهن شاگرد فنایی بود، می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. اما صادقی آن گلر آماده سابق نیست و در ذوب‌آهن تمامی بازی‌ها را به میدان نمی‌رود و از طرفی هم‌سن و سال رادو است و پرسپولیس بیشتر به گلر جوان فکر می‌کند.

اخباری، آخرین گزینه فنایی
لیگ چهاردهم دروازه‌بان اول سایپا محمدباقر صادقی بود و روی نیمکت گلر جوانی به نام محمدرضا اخباری می‌نشست. هر دو گلر زیر نظر فنایی کار کردند و اخباری زیر نظر داود فنایی برای اولین بار توانست بازی در لیگ برتر را تجربه کند. اخباری رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و در تراکتور هم نیمکت‌نشین است تا در لیست فنایی جای بگیرد. اخباری به بازی در تیم‌های پرطرفدار علاقه دارد و چه تیمی می‌تواند از پرسپولیس بهتر باشد؟

مظاهری و صادقی زیر نظر فنایی به اوج رسیدند و نیازمند و اخباری هم زیر نظر همین مربی بازی در لیگ برتر را تجربه کردند. تا پایان لیگ برتر زمان زیادی باقی مانده و پرسپولیس می‌تواند زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند. بیرانوند باید برای تست پزشکی به بلژیک برود و اگر قهرمانی مسجل شده باشد، فرصت مناسبی است تا گلر جوان پرسپولیس تست شود. امیرحسین بیات هم گلر سوم این فصل پرسپولیس است که می‌تواند پیشرفت کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *