ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان:

نسبت به‌سلامت دانشجویان و کادر دانشگاه‌ها نگرانیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه وضعیت کنونی ویروس کرونا در هرمزگان نگران کننده است، خاطرنشان کرد: مکاتباتی با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و وضعیت کنونی استان هرمزگان برای نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم منعکس و شرح داده‌ شده است.

بازخبر / دکتر احسان کامرانی  افزود: سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری تمامی اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان توانستیم افزایش جذب ۲۰ درصدی دانشجو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در انتهای سال با ویروس کرونا در سطح جهان و کشور مواجه شدیم، اظهار کرد: متأسفانه نتوانستیم کلاس‌ها را به‌صورت حضوری برگزار کنیم اما خوشبختانه با همکاری و همراهی تمامی اعضای هیئت‌علمی، اساتید و دانشجویان کلاس‌ها را به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار کنیم.

کامرانی ادامه داد: هم‌اکنون با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی دانشجویان در کلاس، تشکیل ۹۵ درصدی کلاس‌ها و مشارکت ۹۸ درصدی اساتید در کلاس‌های غیرحضوری روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها به‌واسطه تجربه دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کلاس‌های آنلاین در شعب مجازی آن است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر خوشبختانه آمادگی کافی و لازم برای برگزاری امتحانات وجود دارد اما موضوعی که ما را نگران کرده است بحث شیوع بسیار بالای ویروس کرونا است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر با افزایش ۱۰ تا ۱۵ برابری افراد مبتلابه کرونا در سطح استان هرمزگان نسبت به‌روزهای ابتدایی شیوع کرونا مواجه هستیم که ما نسبت به‌سلامت دانشجویان و کادر دانشگاه‌ها نگران کرده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان حکم فرزندان و خواهران و برادران و خواهرانمان را دارند، خاطرنشان کرد: به همین منظور مکاتباتی با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و وضعیت کنونی استان هرمزگان منعکس و شرح داده‌شده است.

کامرانی با اشاره به اینکه تابع تصمیمات و بخشنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، بیان کرد: اگر امتحانات هم به‌صورت حضوری برگزار شود با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و مقررات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان خواهد بود.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *