ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان هشدار داد:

وضعیت کیفی هوای هرمزگان برای گروه های حساس ناسالم است

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان گفت: وضعیت کیفی هوای استان هرمزگان برای گروه های حساس ناسالم است.

بازخبر /حبیب مسیحی تازیانی  افزود:  افراد مبتلابه بیماری‌های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان  باید فعالیت‌های طولانی‌مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: میزان شاخص کیفی  هوا AQI ناشی از ذرات با سایز ۲.۵ میکرون در شهرستان بندرعباس در یک ساعت گذشته  برابر با ۱۴۲ است، بر این اساس وضعیت کیفی هوا در آن شهرستان ناسالم برای گروه‌های حساس است.

مسیحی ادامه داد: در دستورالعمل احتیاطی در مواقعی که شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس نیز افراد مبتلابه بیماری‌های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان  باید فعالیت‌های طولانی‌مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: میزان شاخص کیفی  هوا AQI ناشی از ذرات با سایز ۱۰ میکرون در آن شهرستان خمیر  در یک ساعت گذشته  برابر با ۱۷۹ است، بر این اساس وضعیت کیفی هوا در آن شهرستان ناسالم اعلام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان بیان کرد: در دستورالعمل احتیاطی در مواقعی که شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم است، افراد باید فعالیت‌های طولانی‌مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. میزان شاخص کیفی  هوا AQI ناشی از ذرات با سایز ۱۰ میکرون در آن شهرستان جاسک در یک ساعت گذشته  برابر با ۱۰۷ است و بر این اساس وضعیت کیفی هوا در آن شهرستان،  ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل احتیاطی در مواقعی که شاخص آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، افراد مبتلابه بیماری‌های قلبی یا ریوی و سالمندان و کودکان  باید فعالیت‌های طولانی‌مدت و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *