اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

پروژه کریدور ساحلی جنوب کشور تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می شود

پروژه کریدور ساحلی جنوب کشور تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می شود

بازخبر /فریدون همتی روز گذشته(یازدهم خردادماه) در نشست با مدیران حوزه راه و شهرسازی استان هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تکمیل پروژه‌های این حوزه در سال جاری، عنوان کرد: کریدور ساحلی جنوب کشور که ۸۰۰ کیلومتر آن در استان هرمزگان قرار دارد یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه راه در استان می باشد که قطعاتی از آن در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت خوب پیمانکاران در این طرح بسیار مهم باید تلاش کنیم این کریدور تا پایان سال جاری در استان هرمزگان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، افزود: در این سفر برای بازدید وزیر راه و شهرسازی از بازسازی روستاهای آسیب دیده از سیل در شهرستان جاسک، افتتاح پل احداث شده بر روی رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد و همچنین عملیات بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد برنامه‌ریزی شود.

همتی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی تکمیلی واحدهای باقی مانده مسکن مهر و همچنین اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان، تصریح کرد: در ۳۵۰ هکتار از اراضی شمال بندرعباس برای ساخت شهرک مسکونی ۱۰ هزار واحدی هدف‌گذاری شده است که اقدامات آن باید با جدیت بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: همچنین در محله اسلام آباد و گلکنی بندرعباس نیز هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در راستای ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده این محله احداث می شود.

استاندار هرمزگان از برنامه‌ریزی برای ساخت شهرک مسکونی در محدوده بندر چارک تا بندر آفتاب در شهرستان بندرلنگه خبر داد و بر لزوم پیگیری اجرای آن تاکید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *