ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کار سازمان لیگ فوتبال بسیار سخت است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با این وضعیت نگران کننده، سازمان لیگ برای انجام بازی‌های لیگ برتر با چالش بسیار سختی مواجه شده است.

بازخبر /قاسم حدادی‌فر  در ارتباط با برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: شرایط را خوب نمی‌بینم و چیزهای نگران کننده‌ای هم در این مدت شنیدیم.  من دوست دارم بازی‌ها برگزار شود ولی متاسفانه شرایط بسیار سخت شده و هر فردی که درگیر برگزاری مسابقه است ممکن است این بیماری را بگیرد و به دیگران انتقال دهد.

هافبک ذوب‌آهن افزود: با این وضعیت نگران‌کننده، کار سازمان لیگ هم بسیار سخت است و نمی‌توان به راحتی تصمیم گرفت. قطعا هم برگزاری بازی‌ها و هم عدم برگزاری مسابقات، چالش‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود و فردی هم آسیب نبیند.

حدادی‌فر درباره وضعیت تمرینات تیم و عدم بازکشت رادولوویچ به ایران عنوان کرد: تمرینات خوبی را زیر نظر آقایان صلصالی، استکی، نصر و مربیان خارجی تیم دنبال می‌کنیم. من اطلاعی از وضعیت رادولوویچ ندارم و در این زمینه باشگاه پیگیر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *