ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اعلام برنامه لیگ برتر پس از جلسه با مسئولان AFC

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که برنامه ادامه مسابقات پس از برگزاری کنفرانس آنلاین با مسئولان AFC، اعلام خواهد شد.

بازخبر /سهیل مهدی درباره انتشار پروتکل فیفا برای بازگشت به فوتبال، گفت: پیش از اینکه چنین پروتکلی منتشر شود، خودمان به سمت تدوین مسابقات رفته بودیم و روز گذشته پیش‌نویس آن را آماده کردیم تا در روز مسابقات بهتر بتوانیم در خدمت تیم‌ها باشیم. در پروتکل منتشر شده از سوی فیفا، اشاره شده که دستورات پزشکی هر کشوری حاکم است، اما اینطور نیست که نخواهیم بازبینی کنیم. شرایط کشور هر لحظه ممکن است بهبود پیدا کند و همانطور که می‌بینیم اماکن‌ ورزشی باز شده است.

وی در خصوص دلیل مخالفت تیم‌ها از جمله ۴ تیم لیگ برتری که خواهان انصراف هستند و اینکه دلیل این کار چیست، اظهار داشت: مردمِ باهوش ما می‌دانند و قضاوت‌شان همیشه صادقانه بوده است. صرف نظر از بحث بهداشت، تیم‌ها یکسری نگرانی‌ دارند. تعطیلات شاید درصد کمی رخوت نسبی ایجاد کرده و بازگشت به شرایط گذشته برای آنها سخت شده باشد. در جایگاهی قرار دارم که نمی‌توانم مقابل آنها (باشگاه‌های مخالف) قرار بگیرم، اما باید بپذیریم سازمان لیگ مرجع رسمی مسابقات است. شرایط حاکم بهداشتی ایجاب می‌کند که لیگ را برگزار کنیم و برای نشاط و سرمایه‌گذاری نیاز به برگزاری لیگ است. کارشناسانی که تعهد به تیمی ندارند راحت‌تر می‌توانند قضاوت کنند. من در جایگاهی نیستم که بخواهم هر چیزی را اعلام کنم. فقط بحث بهداشت برای عدم ادامه مسابقات لیگ مطرح نیست و اگر فقط بحث بهداشت بود، همه همدل بودند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در رابطه با اعلام برنامه ادامه لیگ برتر تصریح کرد: به طور کامل روز و ساعت برنامه‌ لیگ را نوشته‌ایم، اما چهارشنبه کنفرانس تلفنی که ممکن است ویدئویی هم باشد با مسئولان AFC خواهیم داشت و قرار است سوا‌ل‌هایی درباره روند مسابقات و شرایط بهداشتی ایران مطرح کنند. امیدوارم بازخوردهای خوبی در این جلسه بگیریم، اما شاید برنامه‌مان دستخوش برنامه شود، به همین دلیل، برنامه لیگ را اعلام نکردیم تا تیم‌ها بلیت و هتل رزرو نکنند. هفته بعد و پس از«تله‌کنفرانس» با AFC، حداقل برنامه سه هفته ابتدایی را اعلام خواهیم کرد. به خاطر روند بحث شیوع ویروس کرونا، ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار می‌کنیم تا اگر خدایی‌نکرده شرایط خاصی به وجود آمد که مجبور شدیم به سمت لغو بازی‌ها برویم، تیم‌ها شرایط یکسانی در جدول داشته باشند.

مهدی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در مورد اینکه AFC چه نظری درباره شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد، یادآور شد: یک مقدار بحث همگرایی تیم‌ها به خاطر پروتکل‌های بهداشتی کشورها‌ی‌شان سخت شده است. یکسری تیم‌ها از سوی دولت خودشان قرنطینه هستند. AFC برای همگرایی کشورها دچار مشکل شده  اما به نظر می‌رسد در نهایت مرداد ماه مسابقات شروع خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه استان خوزستان در بحث شیوع ویروس کرونا شرایط خوبی ندارد و با این شرایط تکلیف دیدار فولاد و استقلال که قرار است ۲۹ خرداد برگزار شود، چه خواهد شد گفت: شنیده‌ام که خوزستان به روند خوبی بازمی‌گردد، حتی منطقه‌ای نیز رصد کردیم، ورزشگاه شهدای فولاد در منطقه سفید قرار دارد. در تهران نیز طیق اعلام ستاد مبارزه با کرونا ورزشگاه آزادی در منظقه سفید قرارد دارد. هر شهری شرایط میزبانی را نداشته باشد، با توجه به اینکه تماشاگر نداریم، شرایط جا به جایی بازی‌ها راحت‌تر است و بازی در شهر همجوار برگزار می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *