ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان :

هرمزگان مشکلی برای تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی ندارد

استاندار هرمزگان گفت: راه اندازی سامانه هوشمند بازرسی بازار از جمله اقدامات موثر است که موجب شفاف سازی بیشتر و افزایش سرعت و دقت عمل در نظارت بر بازار و همچنین ثبت دقیق اطلاعات و کمک به سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به پرونده ها می‌شود.

بازخبر /فریدون همتی روز گذشته(دهم خردادماه) در نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای بازرسی، نظارت و تنظیم بازار در هرمزگان انجام شده است، عنوان کرد: مجموعه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری تعزیرات حکومتی، دستگاه قضایی و همچنین اصناف و بازاریان تمام تلاش و کوشش خود را برای تنظیم و کنترل بازار انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه هوشمند بازرسی بازار نیز از جمله اقدامات موثر در این حوزه می‌باشد که موجب شفاف سازی بیشتر و افزایش سرعت و دقت عمل در نظارت بر بازار و همچنین ثبت دقیق اطلاعات و کمک به سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به پرونده ها می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌های سال جاری حوزه تنظیم بازار در هرمزگان، افزود: تمامی نیازهای استان به ویژه در حوزه کالاهای اساسی، تامین، ذخیره‌سازی و عرضه کالا به بازار و پیش بینی افزایش کالاهای مورد نیاز هم در حوزه کالاهای تولید داخل و هم در حوزه واردات در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

همتی افزایش سرعت رسیدگی به پرونده های تخلف در بازار و برخورد با متخلفین را در بازدارندگی از تخلف در بازار بسیار موثر دانست و تصریح کرد: سرعت رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم تاثیرات بسیار خوبی در حوزه جلوگیری از تخلفات بیشتر در بازار خواهد داشت.

وی با اشاره به بررسی مشکلات کارخانه تولید روغن در استان، اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده برای تامین مواد اولیه مورد نیاز، این کارخانه می تواند بدون دغدغه به تولید روغن در استان بپردازد.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به بررسی مشکلات برخی واحدهای کشتارگاه مرغ در استان، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز با تشکیل کمیته‌ای باید سریع اقدام شود و از خروج مرغ زنده از استان جلوگیری شده و تنها مرغ مازاد نیاز استان اجازه خروج داشته باشد.

همتی بیان داشت: خرید و ذخیره سازی گندم و همچنین ذخیره سازی نهاده های دامی و مواد پروتئینی همچون گوشت و مرغ در استان وضعیت مناسبی دارد.

وی نقش مردم در نظارت بر بازار را بسیار مهم دانست و گفت: مردم از طریق سامانه‌های تلفنی تخلفات در بازار را اعلام کنند تا ثبت و پیگیری شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *