چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

کرونا؛ تعیین‌کننده سیستم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در کنفرانس ویدئویی چهارشنبه با فدراسیون‌های عضوش هیچ تصمیمی درباره سرنوشت لیگ قهرمانان اتخاذ نمی‌کند.

بازخبر / روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروز خود (یکشنبه) به نقل از منابع معتبر خبری نوشت: AFC در کنفرانس‌های ویدئویی هفته جاری با فدراسیون‌های غرب و شرق آسیا درباره سیستم نهایی برگزاری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه مارس متوقف شدند، هیچ  تصمیمی اتخاذ نخواهد کرد. بر خلاف اخبار روزهای اخیر در این کنفرانس درباره نحوه به پایان رساندن دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که فقط ۲ هفته برگزار شدند، بحث و تبادل‌نظر صورت می‌گیرد. در واقع ویروس کرونا تعیین‌کننده انتخاب سیستم نهایی برگزاری لیگ قهرمانان خواهد بود. اگر در ماه اکتبر (مهر) امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها وجود نداشته باشد، دیدارها به صورت تک‌بازی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شوند.

بر اساس این گزارش، اگر هم امکان حضور تماشاگران وجود داشته باشد دیدارهای مراحل نهایی به صورت رفت‌وبرگشت برگزار خواهند شد. بنابرین موضوع نهایی لیگ قهرمانان به تعویق خواهد افتاد و در کنفرانس ویدئویی چهارشنبه هیچ تصمیمی در مورد آن گرفته نمی‌شود. همه چیز در این بخش به ویروس کرونا و نحوه گسترش آن در آینده بستگی دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خلال کنفرانس ویدئویی پیشنهادهای خود را برای به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان ارائه می‌دهد و همچنین ایده‌های فدراسیون‌های عضو را جویا شود. این ایده‌ها می‌تواند برای از سرگیری این رقابت‌ها بسیار مهم باشد، البته AFC پیشنهاد برگزاری تجمیعی دیدارهای لیگ قهرمانان را ارائه می‌دهد که پیش از این با پاسخ مناسبی از سوی فدراسیون‌های فوتبال آسیا مواجه نشد. همه منتظر بهبود شرایط مرتبط با ویروس کرونا در کشورها هستند و شاید تکرار پیشنهاد قبلی AFC منجر به رضایت فدراسیون‌های آسیا شود. در این صورت آنها باید کشوری را برای به پایان رساندن دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان وهمچنین برگزاری دیدارهای مراحل نهایی به صورت تک بازی انتخاب کنند.

AFC آگوست (مرداد) را برای از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا موردنظر قرار داده و در کنفرانس ویدئویی چهارشنبه در مورد موارد مختلفی باید بحث شود. در نهایت AFC امیدار است این رقابت‌ها در نوامبر (آبان) پایان باید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *