چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

حفظ کاوه رضایی به هر قیمتی برای شارلوا ممکن نیست

باشگاه شارلوا شاید قید حفظ کاوه رضایی را بزند.

بازخبر /  به نقل از روزنامه فرانسوی زبان DHNET بلژیک، باشگاه شارلوا نمی‌تواند به هر قیمتی کاوه رضایی را برای فصل آینده طبق درخواست کریم بالحسین (سرمربی) حفظ کند، زیرا معتقد است هزینه این کار زیاد خواهد بود.

کاوه رضایی که سال ۲۰۱۶ با قراردادی به ارزش ۶ میلیون یورو از شارلوا راهی کلوب بروژ شده بود؛ در فصل گذشته به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد. اکنون این بازیکن ایرانی به کلوب بروژ باز می‌گردد و شارلوا امیدوار است بتواند او را تحت عنوان خرید قطعی یا تمدید دوره قرضی‌اش حفظ کند. از سویی کلوب بروژ حاضر نیست کاوه رضایی را با قیمتی کمتر از زمان خریدش به فروش برساند. سرمربی شارلوا می‌خواهد بهترین گلزن تیمش را برای فصل آینده که در لیگ اروپا نیز بازی  خواهد کرد، حفظ کند اما تاکنون این کار عملی نشده است.

قرارداد دوره قرضی حضور کاوه رضایی تا ۳۰ زوئن (۱۰ تیر) پایان خواهد یافت و شارلوا شاید در نهایت بتواند این زمان را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *