اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

توقیف چهار فروند شناور صید صنعتی متخلف در آبهای هرمزگان

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف چهار فروند شناور صید صنعتی متخلف در آب های هرمزگان خبر داد.

بازخبر / سرهنگ حسن آزادی ظهر امروز(۱۰ خردادماه) با اشاره به گزاراشات واصله از پایش سامانه vms  به این یگان گفت: چهار فروند شناور صید صنعتی متخلف به دلیل تخلفاتی از قبیل اختلال در سیستم دیده بانی شناورها و صید در خارج از محدوده تعیین شده به بندرگاه فراخوان شدند.
وی افزود: این شناورها پس دلالت به بندرگاه صیادی بندرعباس،توقیف و صید و  ادوات آنها توسط عوامل پایگاه حافاظت منابع شیلات بندرعباس و کارشناس اداره شیلات شهرستان  بندرعباس تا رسیدگی قانونی پلمپ شد.
سرهنگ آزادی تصرصح کرد: این شناورها پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی از طریق واحد حقوقی شیلات هرمزگان به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.
وی بیان کرد: به منظور اهمیت حفاظت از آبزیان برای نسل‌های آینده و بکارگیری روش‌های صید و صیادی اصولی،و پیرو تاکیدات مدیر کل محترم روند برخورد با متخلفین صید و صیادی با جدیت ادامه خواهد داشت.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد: همکاری و حمایت مدیر کل شیلات تاثیر بسزایی در کاهش تخلف‌ها دارد و پشتیبانی جامعه صیادی نیز عامل مهمی در ارتقاء فعالیت‌های این یگان برای برخورد با متخلفان صیادی هرمزگان است.

وی یادآور شد: تلفن ۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز به صورت شبانه روزی است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *