ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

استفاده از ماسک در تمامی دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی اجباری است

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در تمام دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی استفاده از ماسک اجباری است، خاطرنشان کرد: کارکنان باید از بدو ورود به محل کار تا زمان خروج، ماسک داشته باشند.

بازخبر / فریدون همتی صبح امروز(دهم خردادماه) در حاشیه نشست کمیته استانی مدیریت کرونا، بار دیگر مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت کرد و از مردم خواست فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را مانند گذشته رعایت کنند.

وی تصریح کرد: مردم نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و با بکار بستن دستورالعمل‌های بهداشتی به خودشان و مسئولان در راستای کنترل و مقابله با بیماری کمک کنند.

همتی با اشاره به اینکه دامنه نظارت‌های بهداشتی تقویت و مداخلات لازم‌ انجام‌ خواهد شد، خاطرنشان کرد: هرگونه تجمع ممنوع است، گزارش‌هایی رسیده که بعضی‌ها مراسم عروسی برپا می‌کنند که این خلاف دستورالعمل‌ها و تهدید جدی برای خانواده و دیگران است.

وی ادامه داد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان سه ماه درگیر کنترل بیماری بودند و اکنون بسیار خسته هستند، ضمن اینکه دامنه کارشان هم افزایش پیدا کرده است پس همه باید نگران شیوع ویروس در جامعه باشیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مانند اسفندماه گذشته اماکن عمومی و  جاهایی که بیشتر در معرض تردد مردم هستند را ضدعفونی کنند.

همتی در پایان با تأکید بر اینکه همه مردم در تاکسی و دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی ماسک بزنند، گفت: همچنین در تمام دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی استفاده از ماسک اجباری است. کارکنان باید از بدو ورود به محل کار تا زمان خروج، ماسک داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *