چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

ضعف قوانین در حمایت از کودکان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تاثیر دوران کودکی در داشتن جوانان سالم در آینده، قوانین حمایتی حوزه کودکان را ضعیف توصیف کرد.

      بازخبر /محمدمهدی تندگویان ، با اشاره به حادثه قتل دختر نوجوانان گیلانی به دست پدر خود گفت: وقوع این حوادث بیش از هرچیز به ضعف رابطه خوب بین والدین با فرزندان و عدم توجه به نیازهای روز جوانان و نوجوانان برمی‌گردد.

وی افزود: این درحالیست که ما بسیاری از موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ارتباطی داخل یک خانواده، قومیت یا استان را درگیر بحث‌های سیاسی کرده و به جای فرهنگ سازی درست، ضدفرهنگ تولید می‌کنیم.

تندگویان ادامه داد: به نظر می‌رسد به دنبال فرهنگ سازی نادرست در حال حاضر ارزش آبرو افراد در برخی اقشار بیشتر از ارزش جان یک انسان است و به خودشان اجازه می دهند جان یک انسان را بگیرند.

معاون امور جوانان با انتقاد از این که قوانین حمایتی حوزه کودکان ضعیف است، تصریح کرد: زمانی که کودکان به درستی حمایت نشوند و از گزند آسیب‌ها در امان نباشند نباید انتظار داشت زمانی که به سن جوانی می‌رسند، نسل سالم و پویایی باشند، این درحالیست که هنوز برای برخورد مناسب با کودک آزاری به ویژه کودک آزارانی که داخل خانه کودکان هستند، قانون بازدارنده‌ای نداریم.

تندگویان ادامه داد: به نظر می‌رسد حقوقی که برای اولیاء قائل می‌شوند باعث شده هرساله این نوع برخوردها افزایش یابد به همین دلیل بازبینی و یاری علما در این گونه مباحث شرعی و قانونی کمک کننده خواهد بود. در عین حال برخوردها در مورد کودکان باعث شده این اتفاقات ادامه‌دار شوند درحالی که ترویج فرهنگ ارتباطی سالم نیز می‌توانست از این اتفاقات پیشگیری کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *