اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اولین مدافع سلامت مبتلا به کرونا در هرمزگان درگذشت

آرزو باهو اولین شهید مدافع سلامت هرمزگان پرستار بیمارستان کودکان بندرعباس که بامداد پنجشنبه کرونا او را از همقطاران سپیدپوشش جدا کرد….

 بازخبر / رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در پیامی درگذشت “آرزو باهو” پرستار و مدافع سلامت بیمارستان کودکان بندرعباس به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر حسین فرشیدی آمده است:

“یکی از نیکان خانواده بزرگ سلامت هرمزگان به دیدار حق شتافت.شهادت همکار عزیزمان “آرزو باهو” پرستار و مدافع سلامت بیمارستان کودکان بندرعباس به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ ، موجب اندوه و تالم فراوان گردید. زبان و کلام در توصیف غم از دست دادن همکاری پرتلاش و پرستاری نمونه و دلسوز، قاصر است. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده، دوستان و به ویژه همکاران آن عزیز سفر کرده و جامعه پزشکی استان هرمزگان، برای خانواده ارجمندش شکیبایی و برای روح بلندش بهشت برین و رحمت واسعه الهی آرزو می کنم.”

“آرزو باهو” از پرستاران پرتلاش بیمارستان کودکان بندرعباس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و بروز عارضه ریوی در شامگاه چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ به شهادت رسید. وی اصالتا اهل فین هرمزگان و از پرستاران مطرح و نمونه هرمزگان که در چندین دوره مختلف به عنوان پرستار نمونه در عرصه ملی انتخاب شده بود.

پسندیدم(13)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *