اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آزمایشگاه گران‌قیمت بازیکنان لیگ‌برتر را کرونایی کرد!

تعدادی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 بازخبر /در شرایطی که در ابتدا و پس از برگزاری تست های اولیه کرونا،بازیکنان لیگ برتری مشکلی برای ادامه رقابت های لیگ و از سرگیری تمرینات نداشتند،اما تغییر در آزمایشگاه برای انجام تست کرونا،جواب آزمایش ها را هم تغییر داده است.

ماجرا از این قرار است که بازیکنان تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان ابتدا در آزمایشگاهی تست داده اند که هزینه آن برای هر آزمایش ۱۳۰ هزارتومان بوده و طبق جواب این آزمایش،همه کرونا منفی بوده اند. با این حال در تست مجددی که در یک آزمایشگاه مجهزتر انجام شده و مبلغ هر آزمایش ۵۵۰ هزار تومان بوده، مشخص شده که تعدادی از بازیکنان گل گهر که گفته می شود ۱۱ نفر هستند، به کرونا مبتلا هستند و همچنین ۵ تن از اعضای باشگاه فولاد هم به این ویروس مبتلا شده اند. 

احتمالا باشگاه های پیکان و نساجی هم که اعلام کرده اند مورد مثبتی در تیم خود نداشته اند، به همان آزمایشگاه نخست مراجعه کرده اند و شاید تست مجدد،نتیجه متفاوتی را رقم بزند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *