ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گوگل دفاتر خود را در سراسر جهان بازگشایی می‌کند

شرکت گوگل اعلام کرد دفاتر خود را در اکثر شهرها بازگشایی میکند و اگر شرایط اجازه دهد، ۱۰ درصد از فعالیت آن از ششم جولای آغاز شده و در سپتامبر به ۳۰ درصد می رسد.

 بازخبر / به نقل از رویترز، شرکت گوگل که زیرمجموعه شرکت فناوری آمریکایی آلفابت است اعلام کرد دفاتر خود را در اکثر شهرها بازگشایی میکند و اگر شرایط اجازه دهد، ۱۰ درصد از فعالیت آن از ششم جولای آغاز شده و در سپتامبر به ۳۰ درصد میرسد.

گوگل و شرکت همتای آن فیس بوک، در اوایل ماه مارس پس از محدودیت های شدید دولتی جهت مهار گسترش ویروس کرونا، به کارمندان خود اجازه دادند دورکاری کنند.

گوگل در روز سه‌شنبه اعلام کرد به هر کدام از کارمندان خود هزار دلار یا معادل آن را طبق ارز کشورشان پرداخت میکند تا تجهیزات لازم را خریداری کنند و بتوانند تا پایان سال جاری میلادی در خانه کار خود را ادامه دهند.

سوندار پیچای، مدیرعامل هندی تبار گوگل گفت تعداد معدودی از کارمندان هستند که موقعیت شغلی آنها مستلزم حضور در دفاتر است که طبق یک برنامه چرخشی بر سر کار خود باز می‌گردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *