اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
خادم خبر داد:

آغاز عملیات کاشت و واکاری نهال در فضای سبز شهری بندرعباس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آغاز عملیات کاشت نهال و واکاری در بلوارها و میادین سطح شهر خبر داد.

 بازخبر / مصطفی خادم با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات کاشت نهال و واکاری به منظور ارتقای سطح و ظرفیت فضای سبز شهری بندرعباس در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وی افزود: این عملیات در راستای توسعه فضای سبز شهری، با کاشت انواع درخت از نوع گونه های مختلف در فضاهای مختلف شهر آغاز شده و در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: تا کنون واکاری و کاشت درخت در فضای سبزشهری به طول ۱۰ هزار متر مربع در بلوار صیادان، جمهوری، امام موسی صدر، سید جمال الدین اسدآبادی، بوستان شب، غدیر و غیره در دستور کار قرار دارد.
خادم عمده نهال های کاشته شده را شامل گل ابریشم، گل کاغذی، اختر پروانه ای،چریش، کاج گرمسیری، شمشاد،کاشت پرچین،گاروم زنگی، ختمی دریایی تویتیا ، تابه بویا ،کنار ،کاسیا،لور ، مشعل جنگل،پانسانیا، ذکر کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اصله نهال در این عملیات کاشت شده است، خاطر نشان کرد: در بعضی از نقاط شهری چهارمین و بعضا پنجمین دوره واکاری است.

وی در پایان خواستار همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان در حفظ و توسعه فضای سبز شهری شد و اضافه کرد: رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه فضای سبز بدون همکاری شهروندان میسر نخواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *