ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی درون شهری بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر خبر داد.

     بازخبر / حسین اخلاقی صبح امروز(هفتم خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس افزایش نرخ کرایه ناوگان عمومی درون شهری بندرعباس بعد از دو سال و با موافقت حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در ادامه عنوان کرد: این جلسه با حضور جمعی از نمایندگان خطوط تاکسی با بیان مطالبات خود تشکیل شد که با پیشنهاد ۴۰ درصدی افزایش نرخ از سوی سازمان اغاز و در نهایت با افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی را به دنبال داشت.
وی ادامه داد: بیش از دو سال است که نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی‌های درون شهری افزایش پیدا نکرده و نیازمند این هستیم که این نرخ پس از دو سال تغییر کند. در سال ۹۷ نرخ بر کیلومتر عدد ۳۳۳ تومان بوده و پیشنهاد سازمان ۴۶۶ تومان نرخ بر کیلومتر در سال جدید است.
رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به خرید ۳۸۵ تاکسی نوسازی و ۶۳ دستگاه اتوبوس ملکی، تصریح کرد: توزیع ماسک و دستکش برای رانندگان از سوی سازمان اجرایی شده است و نگاه‌ها در این سازمان نگاه خدماتی است.

اخلاقی خاطر نشان کرد: نرخنامه جدید بزودی به تاکسیرانان ابلاغ خواهد شد و شهروندان گرامی می توانند دریافت هرگونه وجه مازاد بر نرخنامه را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۶۱۷۶۱ به سازمان گزارش نمایند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بندرعباس اذعان داشت: این افزایش نرخ پس از تایید نهایی از سوی فرمانداری بندرعباس اعمال خواهد شد‌.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *