اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

میزبانی ۴۵ هزار نفری آموزش و پرورش هرمزگان در پایه اول ابتدئی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ میزبان بیش از ۴۵ هزار دانش آموز در پایه اول ابتدائی می باشد.

 بازخبر /ایرج بیت اللهی صبح امروز(ششم خردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار کرد: برنامه ریزی وتمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری دانش آموزان از کیفیت مناسب آموزشی از اولویت های مهم و اساسی آموزش و پرورش استان هرمزگان است.
وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان بدو ورود به دبستان از یکم خرداد ماه آغازو تا پایان مرداد ۹۹ ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از ۴۵ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس سراسر استان هرمزگان ثبت نام شوند.
بیت الهی ادامه داد: تعداد دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی جاری بیش از ۴۳ هزار و ۶۷۸ نفر می باشد که پوشش صددرصدی دانش آموزان در دوره ی ابتدایی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است.
این مسئول تصریح کرد: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری ۹۸ درصد است و تعداد ۲۲۷ هزارو۵۶۱ دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توسعه عدالت آموزش از طریق افزایش فرصت های برابر و نیز ارتقاء پوشش آموزشی بخشی ازسیاست ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی است.
بیت الهی با تاکید براینکه آموزش ابتدایی، متولی رسمی آموزش و پرورش در اوان کودکی است، افزود: توجه به آموزش و تربیت مطلوب و اثربخش در دوره ابتدایی بسیار ضروری است و آموزگاران کلاس اول ، معماران خشت اول تعلیم وتربیت هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *