اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس خانه صنعت:

چرا فقط وعده می دهید؟

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اعلام اینکه به من یک کارخانه دار نشان دهید که تسهیلات جدید دولت را دریافت کرده باشد، گفت: دولت هیچ اقدامی برای ارائه تسهیلات ارزان به واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا انجام نداده است.

بازخبر /عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به اینکه با گذشت ۲ ماه از سال جاری دولت هیچ اقدامی برای ارائه تسهیلات ارزان به واحدهای تولیدی  آسیب دیده از کرونا انجام نداده است، اظهارداشت:  آسیب دیدگی شبکه توزیع کمتر از تولیدکنندگان نیست به نحوی که در این چند ماه رسماً هیچ کسب کاری نداشته اند.

وی با بیان اینکه دولت اعلام کرده بود کارگران آن دست از واحدهای تولیدی که مجبور به تعطیلی شده اند می توانند برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند، افزود: متأسفانه هنوز روند ثبت نام کارگران در سامانه دریافت بیمه بیکاری آغاز نشده و آنها بلاتکلیف هستند زیرا هم سابقه بیمه خود را از دست داد و هم نمیتوانند بیمه بیکاری دریافت کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران  گفت: دولت در اوایل شیوع کرونا و تعطیلی اجباری واحدهای تولیدی از پرداخت تسهیلات آنهم با رقم های مختلفی صحبت می کرد اما در مقام اجراء ما هیچ ابلاغیه ای برای پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی را ندیده ایم.

سهل آبادی با اعلام اینکه به من یک کارخانه دار نشان دهید که تسهیلات جدید دولت را دریافت کرده باشد،  تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی به سختی مشغول فعالیت هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ نیروی انسانی خود انجام می دهند اما از آن طرف دولت نباید به جای کمک فقط وعده دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *