ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

امتیاز مدیریتی متخصصان هرمزگان در حوزه برق بالاست/وزیر نیرو بایستی پاسخگو باشد

احمد مرادیضمن انتقاد از انتصاب سرپرست جدید شرکت توزیع برق هرمزگان، افزود: رویه وزارت نیرو در انتصاب سرپرست توزیع برق هرمزگان، رویه صادقانه نبود. اختیار جابجایی مدیران استانی با عالی‌ترین مقام سازمان است اما کمترین انتظار نمایندگان، هماهنگی قبلی با نمایندگان است که در این زمینه چنین اتفاقی نیفتاد.

بازخبر /احمد مرادی  ضمن انتقاد از انتصاب سرپرست جدید شرکت توزیع برق هرمزگان، افزود: رویه وزارت نیرو در انتصاب سرپرست توزیع برق هرمزگان، رویه صادقانه نبود. اختیار جابجایی مدیران استانی با عالی‌ترین مقام سازمان است اما کمترین انتظار نمایندگان، هماهنگی قبلی با نمایندگان است که در این زمینه چنین اتفاقی نیفتاد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس یازدهم اظهار کرد: طی مذاکره‌ای که با مسئولین وزارت نیرو داشتم قول دادند مدیر فعلی تا زمان انتصاب یک مدیر بومی فقط به‌عنوان سرپرست مشغول باشد و در فراخوان انتخاب مدیر هم شرکت نکند اما هیچ‌کدام از قول‌ها عملی نشد.

مرادی بیان کرد: امتیاز و سوابق مدیریتی متخصصان استان در حوزه برق بالاست لذا از وزیر نیرو و استاندار درخواست دارم هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند تا از ایجاد مشکلات بعدی در این زمینه به وجود نیاید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم اظهار کرد: نیروهای هرمزگان قابلیت مدیریت در تمامی ادارات و سازمان‌ها را دارند و به همین خاطر دلیلی برای حضور چنین مدیرانی از خارج استان که صرفاً می‌توانند هزینه‌تراشی به کشور و استان کنند، وجود ندارد.

این نماینده مجلس همچنین تهدید کرد در صورت عدم توجه به خواسته‌های به‌حق مردم، وزیر نیرو بایستی در مجلس پاسخگوی چنین بی‌تدبیری‌هایی باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *