ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

میرسلیم وجهه رئیس مجلس شدن را دارد؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: میرسلیم متانت و سعه صدر لازم برای همراهی و هماهنگی و به صف کردن نمایندگان در مجلس را داراست.

بازخبر حسن لاسجردی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با بیان اینکه میرسلیم گزینه مناسبی برای ریاست مجلس شورای اسلامی است؛ گفت: از آنجایی که رئیس مجلس باید قوه مقننه را مدیریت کند می‌بایست اشراف کلی بر قواعد و قوانین و مسائل و روابط کشور در سطح قوا و روابط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین وزارتخانه‌ها و نهادها داشته باشد. لذا فردی که می‌خواهد رئیس مجلس شورای اسلامی شود می‌بایست سابقه ذهنی و تجربه لازم و صلاحیت هماهنگی بین امور را که از تجربه، ممارست و داشتن ذهنی خلاق برمی‌خیزد داشته باشد.

وی در خصوص یکی دیگر از وظایف رئیس مجلس که هماهنگی بین نمایندگان مجلس است مطرح کرد: داشتن وجاهت سیاسی و اخلاقی و تجربه کاری مدیریت بر جمع و از همه مهم‌تر دارا بودن اخلاق حسنه‌ای که بتواند با کنترل رفتار بقیه فضای مجلس را مدیریت و تلطیف کند، از ویژگی‌های دیگر رئیس مجلس است.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: از آنجایی که قوه مقننه می‌بایست تسهیل‌کننده و به‌نوعی روان‌کننده چرخ تحولات در کشور باشد داشتن تجربه کاری و فکر خلاق و نگاه به آینده و در جریان مسائل ریز و درشت کشور بودن می‌تواند از جمله اختصاصات ریاست مجلس باشد.  با توجه به اینکه رؤسای قوا ارتباط نزدیکی با رهبری انقلاب دارند هرچه این ارتباط وثیق‌تر و دارای استحکام بیشتری باشد بر فضای مجلس و فعالیت‌های آن تأثیرگذارتر خواهد بود.

لاسجردی تصریح کرد: به نظر اینجانب میرسلیم این ویژگی‌ها را دارد. او از اول انقلاب مسئولیت‌های اجرایی، سیاسی و اقتصادی مختلفی داشته است. وی منتخب مقام معظم رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. در عین حال با توجه به مسئولیت‌هایی که در دانشگاه و صنعت داشته است و ارتباطات اجتماعی علقه بین مسائل مختلف و تجربه لازم را دارد. همچنین میرسلیم متانت و سعه صدر لازم برای همراهی و هماهنگی و به صف کردن نمایندگان در مجلس را داراست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *