ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

طلب برانکو ایوانکوویچ را یک بانک ایرانی می پردازد

یک بانک ایرانی که قرار است نامش روی پیراهن باشگاه پرسپولیس درج شود، طلب برانکو را می پردازد تا کابوس کسر شش امتیاز از سرخ پوشان دور شود.

بازخبر /برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس طلبکار است و تا قبل از آن که کار به کسر شش امتیاز برسد، باشگاه باید مطالبات او را پرداخت کند.

قرار بود باشگاه بخشی از قسط دریافتی از کارگزارش را به برانکو ایوانکوویچ بدهد اما مبلغ هفت میلیارد تومان چیزی نبود که کار پرسپولیس را راه بیاندازد و از طرفی کارگزار هم شرط کرده بود این قسط باید تمام و کمال به مربیان و بازیکنان پرسپولیس برسد تا آن ها با خیال راحت تمرینات خود را برای دنباله لیگ برتر آغاز کنند. اما باشگاه و کارگزارش برای پرداخت مطالبات پروفسور ترفند جالبی دارند؛ لیگ برتر از تیر ماه دوباره راه خواهد افتاد و قرار است این بار در بازی های داخلی، روی پیراهن پرسپولیس نام یک بانک ایرانی درج شود. گویا مبلغی که بانک ایرانی برای تبلیغات به پرسپولیس می دهد، خرج تسویه حساب با برانکو ایوانکوویچ خواهد شد.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *