ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تمدید مهلت ثبت نام وام یک میلیونی تا ۱۰ خرداد

مهلت ثبت نام برای وام یک میلیونی کرونا تا ۱۰ خرداد تمدید شد، سرپرستان خانواری که وام دریافت نکردند می توانند تا ۱۰ خرداد ماه کدملی را به ۶۳۶۹ ارسال کنند. پیامک ارسالی فقط باید کد ملی سرپرست خانوار باشد.

 بازخبر /   در حالی قرار بود پایان اردیبهشت ماه پرونده وام یک میلیون تومانی حمایتی کرونا بسته شود که طبق آمار تا کنون ۲۰میلیون و ۱۸۴هزار  و ۳۶۸ سرپرست خانوار وام را دریافت کرده اند و با توجه به اینکه تعداد سرپرست خانوار یارانه بگیر حدود ۲۳میلیون نفر است حدود ۲٫۸ میلیون نفر وام نگرفتند.

پیش از این محمد شریعتمداری،  وزیر کار ۹ اردیبهشت ماه اعلام کرد محدودیت زمانی برای دریافت وام یک میلیونی برداشته شد و  مادامی که کرونا ادامه دارد و خانواری باشد که کمک را دریافت نکرده باشد می تواند این تسهیلات را دریافت کند، خانوارهایی که بارها پیامک داده اند و تا کنون مشمول نشده اند با رسیدن پایان اردیبهشت ماه ناامید می شدند اما طبق اظهارات سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا مهلت ثبت نام این وام تا ۱۰خرداد ماه تمدید شد.

طبق اظهارات سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا درج خط تیره، من متقاضی دریافت وام هستم, ثبت اشتباه شماره کد ملی, ارسال با سیم کارت دیگران مشکلاتی بوده است که با آن مواجه شده اند.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا در مورد آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا ۱۰ خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وی افزود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در ۲۲ خرداد ۹۹ این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: برخی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد کرده یا با سیم‌کارت دیگری فرستاده‌اند که اینها قبول نیست و برخی نیز در پیامک خود نوشته‌اند من متقاضی وام هستم که بارها اعلام کردیم فقط ۱۰ رقم شماره ملی سرپرست یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام او باشد به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. باقی مانده وام یک میلیونی یارانه‌ای در ۲۲ خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *