اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

سنجش و غربالگری نوآموزان بدو ورود به دبستان با یک‌ماه تاخیر

وزیر آموزش و پرورش بر آموزش مهارت‌ها به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تاکید کرد.

 بازخبر /محسن حاجی‌میرزایی در سی‌ودومین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصویر خوبی از اقدامات سازمان منعکس شد که معطوف به اهداف و برنامه‌های اصلی سازمان بود.

وی افزود: بسته‌های تحولی در نظر گرفته‌شده جهت‌گیری‌های روشنی به سمت هدف‌های روشن و مشخص دارد و اجرای آنها تحولات خوبی در آموزش کودکان با نیازهای ویژه به همراه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که سیاست تلفیقی طرح خوبی است که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را برای حضور در اجتماع آماده می‌کند، گفت: طرح مهارت‌آموزی در مدارس استثنایی که ریاست جمهوری نیز بارها بر اجرای آن تاکید کرده‌اند مورد توجه قرار گیرد و پیگیری شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجی‌میرزایی تصریح کرد: طرح غربالگری و سنجش نوآموزان در بدو دبستان طرحی مدرن و باارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک‌ماه تاخیر برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: لازم است با تعامل و ارتباطات، فضای مناسب‌تری برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم تا خاطر خانواده‌ها جمع باشد که فرزندان‌شان از خدمات آموزشی و پرورشی خوبی برخوردار هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *