ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور را قرائت کرد.

 بازخبر /متن این تذکرات که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی اصغر یوسف نژاد قرائت شد، به شرح زیر است:

حاجی دلیگانی به رییس جمهور: صدور دستور جهت تامین منبع مورد نیاز برای پرداخت استمرار بیمه زنان سرپرست خانوار و مددجویان کمیته امداد، صدور دستور به سازمان محیط زیست برای محترم شمردن مالکیت مردم و برطرف کردن فشارها و محدودیت ها در روستاهای حوزه انتخابیه، به وزیر کشاورزی: لزوم برنامه ریزی جدی به منظور بهبود فضای حاکم بر صنعت تولید بذر کشور با توجه به اینکه این محصول از جمله محصولات استراتژیک کشور بوده و امنیت غذایی کشور به عنوان یک رسالت حاکمیتی برعهده دولت است، به وزیر اقتصاد: لزوم عدم دخالت دولت در تصاحب بخشی از سند سهام عدالت یک میلیون تومانی مردم.

حسن نوروزی به وزیر راه: علت تاخیر در تکمیل طرح کمربندی شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان چیست، علت عدم جمع آوری عوارض اول در اتوبان های تهران و ساوه بعد از ۲۰ سال چیست؟ به رییس جمهور: علت تاخیر در پرداخت های مربوط به ریل باس شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و پرند.

سیاوشی به همراه ۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: با توجه به اهدای یک دستگاه زباله سوز توسط شهردار پکن به شهردار تهران، می طلبد در تحویل این دستگاه به شهرداری تسریع شود.

سید حسن حسینی شاهرودی به رییس جمهور: لزوم توقف کامل و دائمی فعالیت های شرکت آلومینیوم ایران از معدن بوکسیت تاش.

محمود زاده به رییس جمهور: علت عدم نظارت بر بازار خودرو و گرانی شدید ماشین آلات و نهاده های کشاورزی.

دهمرده به وزیر نیرو: علت عدم اقدام جدی در ارتباط با انتقال آب از دریای عمان به سیستان و رسوب زدایی چاه ها علی رغم تعیین ردیف بودجه چیست؟ به وزیر بهداشت: عدم توجه به مشکلات تجهیزات بیمارستان های سیستان و پرداخت حق و حقوق پرستاران، به وزیر کشور: چرا به مسائل حاشیه نشینی سیستان و تقسیم استان سیستان و بلوچستان توجه نمی شود؟

ابطحی به رییس جمهور: ضرورت حمایت از مصرف کنندگان و تولید چادر مشکی در کشور، به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: علت تاخیر در اجرا و بهره برداری از منطقه گردشگری ولاشان، به وزیر اقتصاد: ضرورت بازگشایی و شروع فعالیت مجدد بانک صادرات شعبه جوی آباد خمینی شهر، به وزیر نفت: علت احداث آسمان خراش ۴۰ طبقه شرکت گاز و برگزاری مسابقات بین المللی برای طراحی آن با هزینه هنگفت در این شرایط اقتصادی کشور چیست؟

ابوالفضل ابوترابی به وزیر نفت: شما در این شرایط سخت اقتصادی مقدمات ساخت برجی را در شرکت گاز در دستور کار دارید که هزینه آن معادل سه ماه یارانه نقدی کل کشور یعنی ۱۰ هزار میلیارد تومان است، همین یک مورد برای استیضاح شما کافی است.

داود محمدی به وزیر راه: ضرورت کاهش نرخ عوارض آزادراه قزوین – تهران.

بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان به وزیران کشور و  اطلاعات: با توجه به حوادث پیش آمده در شهرستان تاکستان پس از برگزاری انتخابات که شاهد بداخلاقی های سیاسی با منشاء و مبنای اهداف خاص شاهد آن هستیم، نگرانی هایی برای مردم به وجود آورده که انتظار می رود رسیدگی شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *