چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

دلال‌های ثبت‌نام خودرو را معرفی کنید، خودرو هدیه بگیرید!

قائم‌مقام فروش شرکت سایپا گفت: ما هم شنیده‌ایم که برخی افراد مدعی هستند با دریافت پول، در سایت ثبت‌نام انجام می‌دهند اما تاکنون مصداقی دریافت نکرده‌ایم؛ اعلام کرده‌ایم اگر مصداقی می‌شناسید، معرفی کنید و یک خودرو هدیه بگیرید.

 بازخبر /سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور روز گذشته در گفت‌وگو با رادیو جوان، ضمن اشاره به مشکلات موجود در حوزه عرضه و فروش خودرو، به موضوع دلالی هنگام ثبت‌نام خودرو در سایت‌های خودروسازان اشاره کرد و گفت: متأسفانه نحوه ثبت‌نام خودروسازها شبهه‌برانگیز بود و این سوال هم برای مردم و هم  برای ما مطرح بود که چرا فقط عده‌ خاصی برای ثبت‌نام دسترسی دارند و مردم اصلا دسترسی ندارند. دلال رسما اعلام می‌کرد که من ۵ میلیون میگیرم و درخواست شما را ثبت‌ می‌کنیم. حق مصرف‌کننده است که در هر جای کشور با هر دستگاهی بتواند ثبت‌نام کند اما به محض پایان اعلام زمان ثبت‌نام، آگهی‌ دلال‌ها در سایت دیوار و شیپور منتشر می‌شد.

عصر روز گذشته  باقری،‌ قائم‌مقام فروش شرکت سایپا در بخش خبری ۱۸:۳۰ شبکه خبر، درباره این موضوع گفت: این که گفته می‌شود فلان دلال گفته است ۵ میلیون یا حتی ۲۰ میلیون می‌گیرم و شما را در سایت ثبت‌نام می‌کنم را ما هم بسیار شنیده‌ایم، اما در گروه خودروسازی سایپا تاکنون هیچ مصداقی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: حتی بعضی جاها هم اعلام کرده‌ایم اگر مصداقی در این زمینه می‌شناسید، به نهادهای نظارتی ما معرفی کنید و حتی یک خودرو هم هدیه می‌دهیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “دلال‌های ثبت‌نام خودرو را معرفی کنید، خودرو هدیه بگیرید!”

  1. سلیمان گفت:

    کاملا درسته یه نفر تو ایذه بلوار مدرس این کارو میکرد

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *