اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

در ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در کالاهای اساسی هرمزگان شاهد نبودیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با تلاش مدیریت عالی استان و همراهی دستگاه های متولی در جذب و تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در استان شاهد نبودیم.

 بازخبر /خلیل قاسمی تصریح کرد: ۲۳۰۰ تن برنج هندی، ۱۰۹۵ تن شکر، ۱۰۹۵ تن روغن نباتی، ۵۴۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۲۸ تن گوشت قرمز منجمد در بندرعباس و شهرستان ها در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۳ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان بعمل آمده است که از این تعداد بازرسی ۱۲۰۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی ارجاع شده است.

قاسمی افزود: در این راستا ۸۶ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و سایر ارگانها صورت گرفته که ۲۹ واحد صنفی به دلیل تکرار تخلفات در استان پلمب و ۳ مورد به نصب پارچه تخلف محکوم شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: به زودی شعبه پنجم جایگاه دریافت شکایات مردمی در شهرستان بندرعباس افتتاح می گردد تا شهروندان بتوانند سریع تر شکایات خود را ثبت و پیگیری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *