آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

در ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در کالاهای اساسی هرمزگان شاهد نبودیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با تلاش مدیریت عالی استان و همراهی دستگاه های متولی در جذب و تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در استان شاهد نبودیم.

 بازخبر /خلیل قاسمی تصریح کرد: ۲۳۰۰ تن برنج هندی، ۱۰۹۵ تن شکر، ۱۰۹۵ تن روغن نباتی، ۵۴۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۲۸ تن گوشت قرمز منجمد در بندرعباس و شهرستان ها در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۳ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان بعمل آمده است که از این تعداد بازرسی ۱۲۰۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی ارجاع شده است.

قاسمی افزود: در این راستا ۸۶ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و سایر ارگانها صورت گرفته که ۲۹ واحد صنفی به دلیل تکرار تخلفات در استان پلمب و ۳ مورد به نصب پارچه تخلف محکوم شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: به زودی شعبه پنجم جایگاه دریافت شکایات مردمی در شهرستان بندرعباس افتتاح می گردد تا شهروندان بتوانند سریع تر شکایات خود را ثبت و پیگیری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *