ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

واکنش کفاشیان به کاری که فدراسیون با کی‌روش کرد!

کی‌روش بعد از جام ملت‌ها حاضر بود در ایران بماند و به کارش ادامه دهد ولی فدراسیون تصمیم گرفت به این همکاری پایان دهد. کی‌روش حتی به خاطر ایران حاضر بود پیشنهاد ۳ میلیون یورویی فدراسیون کلمبیا را رد کند.

 بازخبر /  مارک ویلموتس می‌تواند پرهزینه‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد. جدا از ۲ میلیون یورویی که او و دستیارانش گرفته‌اند و ۶ میلیون یورویی هم که به عنوان غرامت درخواست کرده‌اند، نتایج ایران با ویلموتس تیم‌ملی را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده. این یعنی پاداش کلان صعود به جام جهانی هم از جیب فدراسیون و فوتبال ایران خواهد رفت.

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا اگر شما رئیس فدراسیون بودید، کی روش را نگه می داشتید، می گوید: «به خیلی شرایط بستگی دارد ولی کی‌روش مربی موفقی بود که دلش برای فوتبال ما می سوخت. به خاطر همین نهایت تلاش خودم را می‌کردم تا او در تیم‌ملی بماند. باور نمی کنید او چقدر دقیق و منظم بود و مدام می‌گفت باید به تیم‌ملی ایران احترام گذاشته شود.»

کی روش بعد از جام ملت‌ها حاضر بود در ایران بماند و به کارش ادامه دهد ولی فدراسیون تصمیم گرفت به این همکاری پایان دهد. کی‌روش هنوز هم می‌گوید آن زمان راضی به ماندن بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *