اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مدارس هرمزگان ، اینترنت دار میشوند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از خرید دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دارکردن همه مدارس روستائی هرمزگان در سال جاری خبر داد.

بازخبر /موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(۲۵ اردیبهشت ماه) در جمع کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، گفت: در سال گذشته مشکل ۲۳۵ مدرسه استان هرمزگان در مسائل آب و برق حل شد و دارای امتیاز آب و برق  شدند و پیگیر وصل انشعاب آب ۴۲ مدرسه و برق دار کردن ۶۴ مدرسه دیگر در سال جاری هستیم.

وی افزود: اولویت کاری سال جدید آموزش و پرورش هرمزگان اینترنت دار کردن همه مدارس روستائی استان است که خدمات اینترنت از اپراتورهای مختلف در آنجا ارائه می شود.

دادی زاده تصریح کرد: دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دار کردن همه مدارس روستائی هرمزگان مورد نیاز است که به دنبال تحقق این هدف باید تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید از فضای مجازی و اینترنت به نحو مطلوبی در راستای تدریس و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره جست پس نیاز است بستر لازم برای عملیاتی شدن این مهم آماده شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان به برنامه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اشاره کرد و افزود: همه مدیران و معلمان که در حال حاضر دسترسی به اینترنت دارن باید در این سامانه شاد ثبت نام شوند و بستر سازی برای استفاده بهینه از این ظرفیت بوجود آمده را فراهم سازند.

دادی زاده با بیان اینکه درآمد آموزش و پرورش استان هرمزگان نسبت به سال گذشته از محل اجاره اماکن تملکی، شهرداری ها و غیره، افزایش ۳۷۰ درصدی داشته است، خاطرشان کرد درآمد زائی در آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود تا بسیاری از مشکلات حوزه های پرورشی، آموزشی و تجهیزاتی مدارس برطرف شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *