آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مدارس هرمزگان ، اینترنت دار میشوند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از خرید دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دارکردن همه مدارس روستائی هرمزگان در سال جاری خبر داد.

بازخبر /موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(۲۵ اردیبهشت ماه) در جمع کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، گفت: در سال گذشته مشکل ۲۳۵ مدرسه استان هرمزگان در مسائل آب و برق حل شد و دارای امتیاز آب و برق  شدند و پیگیر وصل انشعاب آب ۴۲ مدرسه و برق دار کردن ۶۴ مدرسه دیگر در سال جاری هستیم.

وی افزود: اولویت کاری سال جدید آموزش و پرورش هرمزگان اینترنت دار کردن همه مدارس روستائی استان است که خدمات اینترنت از اپراتورهای مختلف در آنجا ارائه می شود.

دادی زاده تصریح کرد: دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دار کردن همه مدارس روستائی هرمزگان مورد نیاز است که به دنبال تحقق این هدف باید تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید از فضای مجازی و اینترنت به نحو مطلوبی در راستای تدریس و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره جست پس نیاز است بستر لازم برای عملیاتی شدن این مهم آماده شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان به برنامه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اشاره کرد و افزود: همه مدیران و معلمان که در حال حاضر دسترسی به اینترنت دارن باید در این سامانه شاد ثبت نام شوند و بستر سازی برای استفاده بهینه از این ظرفیت بوجود آمده را فراهم سازند.

دادی زاده با بیان اینکه درآمد آموزش و پرورش استان هرمزگان نسبت به سال گذشته از محل اجاره اماکن تملکی، شهرداری ها و غیره، افزایش ۳۷۰ درصدی داشته است، خاطرشان کرد درآمد زائی در آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود تا بسیاری از مشکلات حوزه های پرورشی، آموزشی و تجهیزاتی مدارس برطرف شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *