اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فرصت دوباره برای ثبت‌نام در کنکور ۹۹

فرصت دیگری برای ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات داوطلبان کنکور ۹۹ از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ فراهم شد.

  بازخبر /   سازمان سنجش از فراهم شدن فرصت دوباره برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۹ و ویرایش اطلاعات داوطلبان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۳۰ و ۳۱ فروردین بدینوسیله به اطلاع داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، مقرر شد تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً (در مرحله اول از تاریخ ۱۶ بهمن ۹۸ تا ۲۷ بهمن ۹۸ و مرحله دوم از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۸ تا ۱۵ اسفند ۹۸) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند ایجاد شد.

اطلاعات ثبت‌نامی‌ افراد از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹ تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و این داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که آنها نیز در بازه زمانی فوق (از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *