اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

جزئیات برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم در هرمزگان اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به تشریح جزئیات برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم پرداخت.

بازخبر / موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(۲۰ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا آموزش و پرورش استان هرمزگان که با موضوع برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم برگزار شد، گفت: امتحانات نهائی پایه دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از ۱۷ خرداد الی نیمه تیرماه سال جاری برگزار می گردد.
وی افزود: در سال جاری بیش از ۱۴هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر سراسر استان هرمزگان در آزمون نهائی پایه دوازدهم شرکت می کنند.
دادی زاده اضافه کرد: قریب به ۳۰۰ حوزه امتحانی در ۲۲ منطقه آموزش و پرورش استان برای برگزاری این آزمون آماده می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه همراهی دستگاه های اجرائی با آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهائی ضروری و مهم است، گفت: برگزاری امتحانات رشته های مختلف در روزهای متفاوت برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدائی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی های آزمون، برگزاری کارگاه های توانمند سازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون و نیز استفاده از تب سنج برای ورود دانش آموزان از مهمترین اقداماتی است که می توان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *