آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در پی ضرر و زیان پس از شیوع کرونا؛

معرفی ۳۹۵ باشگاه‌ خصوصی هرمزگان جهت دریافت تسهیلات

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از معرفی ۳۹۵ باشگاه‌ خصوصی استان به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات خبر داد.

بازخبر /محمودرضا امیاری   اظهار کرد: باشگاه های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ستاد پیشگیری و مقابله با این بیماری همکاری و باشگاه‌های خود تعطیل کردند که از تمامی آن‌ها تقدیر و تشکر می کنم.
وی ادامه داد: به همین منظور باشگاه‌های ورزشی دچار ضرر و زیان‌هایی شدند که با مکاتبات و رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش و جوانان و استانداری داشتیم، تلاش کردیم با ایجاد بسته‌های حمایتی بخشی از خسارت‌های آن‌ها جبران شود.

مدیرکل ورزش وجوانان بیان کرد: با اعلام مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند تا سقف ١۶ میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام تعلق می‌گیرد که ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود و میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی را ۴ ماه و مدت پرداخت آن را ٢ سال عنوان کرد.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: به همین منظور لیست باشگاه‌های خصوصی استان را که دارای مجوز فعالیت بودند را به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات معرفی کردیم.
وی درپایان افزود: اماکن ورزشی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بود و به بخش خصوصی اجاره داده شده بود، آن‌ها را مشمول بخشودگی اجاره‌ها در دو ماه کردیم و اگر این شرایط استمرار یابد، بخشودگی نیز ادامه خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *