آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد:

صدور ۱۱۲ مورد اخطاریه ۴۸ ساعته برای صنوف متخلف هرمزگان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون ۱۱۲ مورد اخطاریه ۴۸ ساعته برای صنوف متخلف در بحث رعایت موارد بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ صادرشده است.

بازخبر /  دکتر محمود حسین پور در خصوص ارائه گزارش عملکرد تیم‌های نظارتی بهداشت محیط و حرفه‌ای استان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹، افزود: تعداد تیم‌های نظارتی در سطح استان به ۸۵ تیم رسیده است که روزانه کار نظارت و بررسی انجام پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و  ۲۴۲ واحد مورد بازدید قرار گرفته است، اظهار کرد: از این تعداد یک واحد قصابی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل و پلمب شد.

حسین پور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۲ مورد اخطاریه ۴۸ ساعته صادرشده است، خاطرنشان کرد: هر شهروند می‌تواند یک ناظر باشد و مراتب تخلف اصناف را با سامانه ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اطلاع دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای فعالیت صنوف، تصریح کرد: رعایت این پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ادامه فعالیت اصناف استان الزامی و برای حفظ سلامت جامعه است.

وی اضافه کرد: استفاده از ماسک و دستکش و نیز رعایت فاصله بین فروشنده و خریدار از جمله نکات بهداشتی است که از ابتدای اجرای طرح‌ها برای مقابله با کرونا و قطع این زنجیره به اصناف تأکید شده است.

حسین پور با بیان اینکه هر واحد صنفی استان هرمزگان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، به مراجع ذیصلاح معرفی و پلمب می‌شود، عنوان کرد: کارفرمایان مشاغل کم‌خطر باید علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کسب‌وکار، مشتریان را برای رعایت مراقبت‌های بهداشتی در برابر این ویروس ترغیب کنند تا با مشارکت آحاد مردم بتوان بر این بیماری همه‌گیر غلبه کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *