ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

«عاشقانه ۲» بدون مهناز افشار مقابل دوربین می رود

بعد از شروع فعالیت های برخی کارگردان ها در شبکه نمایش خانگی از قلب یخی تا قهوه تلخ در ژانر کمدی و بعدتر شهرزاد در ژانر ملودرام عاشقانه کم کم سایر کارگردان ها هم به این سمت رفتند و با کناره گیری از تلویزیون به ادامه فعالیت خود پرداختند. این روزها فصل دو سریال عاشقانه در مرحله پیش تولید قرار دارد و برخلاف تصوری که می شد گروه به جای حذف کاراکتر گیسو که مهناز افشار آن را بازی می کرد، به محوری شدن این کاراکتر با تغییر نام این سریال به «گیسو» پرداختند!

بازخبر /    بعد از شروع فعالیت های برخی کارگردان ها در شبکه نمایش خانگی از قلب یخی تا قهوه تلخ در ژانر کمدی و بعدتر شهرزاد در ژانر ملودرام عاشقانه کم کم سایر کارگردان ها هم به این سمت رفتند و با کناره گیری از تلویزیون به ادامه فعالیت خود پرداختند. این روزها فصل دو سریال عاشقانه در مرحله پیش تولید قرار دارد و برخلاف تصوری که می شد گروه به جای حذف کاراکتر گیسو که مهناز افشار آن را بازی می کرد، به محوری شدن این کاراکتر با تغییر نام این سریال به «گیسو» پرداختند!

 

** ورود گیسو به قصه سریال

اما در ادامه و درست در جایی که درگیری های پگاه و همسرش اوج می گیرد کاراکتر گیسو با بازی مهناز افشار وارد داستان می شود. او ابتدا خود را دختر حاجی با بازی مسعود رایگان معرفی می کند اما در ادامه مشخص می شود که زن شرعی حاجی و مادر دوم حسین یاری است!

حتی قبل از تولید سریال دل بنا بود که فصل دوم عاشقانه ساخته شود و حدود دو سه سالی است که طرح آن در قالب دو فصل ۱۷ قسمتی توسط علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در حال نگارش است .

** گیسو کاراکتری جاسوسی و مرموز

اما همانطور که اشاره شد در خلال قصه شخصیت گیسو تحت عناوین ذکر شده وارد داستان شد و با اغلب کاراکترها رابطه صمیمی برقرار کرد. اما در پایان فصل اول این سریال گیسو از فعالیت ها و همکاری خود با گروهی که رنگ و بوی جاسوسی داشتند رونمایی کرد.

همان زمان خیلی ها معتقد بودند که ادامه سریال با محوریت گیسو و کارهای جاسوسی اش تولید می شود و در این صحبت ها بودند که مهناز افشار به برنامه امریکن گات تلنت در شبکه وابسته به سعودی پیوست و عملا حضور او در ادامه این سریال منتفی شد اما این روزها که او از این برنامه خداحافظی کرده است، برخی گمانه زنی از بازگشت او کرده اند و حتی منوچهر هادی نیز در مصاحبه با یکی از رسانه ها از حذف مهناز افشار در این قصه سخن گفت اما درباره جایگزینی بازیگر دیگری در این سریال صحبتی نکرد.

این درحالی است که اصلا مشخص نیست این بازیگر در حال حاضر اجازه کار در ایران را دارد یا خیر؟

** آیا گیسو شخصیت اصلی خواهد بود؟!

حالا چند روزی است خبری مبنی بر آغاز تولید همین سریال منتهی با نام گیسو در رسانه ها منتشر شده است. این خبر در ابتدا این سوال را در ذهن مخاطب می آورد که آیا قرار است گیسو شخصیت محوری فصل جدید سریال باشد؟ و اگر پاسخ مثبت است کدام بازیگر قرار است جایگزین افشار شود؟!

هرچند قطعا کاظمی پور و جلالی بعد از سالها نویسندگی به جایگاهی رسیدند که با طرح معمایی از گم شدن گیسو و کارهایش قصه ای را در یک فصل ۱۷ قسمتی بنویسند.

در هر حال گمانه زنی هایی برای جایگزینی بازیگر نقش گیسو وجود دارد که تا آغاز تولید سریال شاید هیچ حدسی درست نباشد.

فصل دوم این سریال به تهیه کنندگی هومن کبیری تولید خواهد شد . او در گفت و گویی درباره فصل جدید سریال گفته است این فصل درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی مثل پولشویی است.

در سریال «گیسو»، برخی بازیگران «عاشقانه» در کنار بازیگرانی جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره ها حدود یک سال قبل منعقد شده است.

فصل اول سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه، در سال ۹۵ تا ۹۶ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری و هومن سیدی از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداختند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *