اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اجرای تمرین مشترک دریایی ایران و ایتالیا

تمرین مشترک دریایی بین نیروهای دریایی ایران و ایتالیا از لنگرگاه بندرعباس تا تنگه هرمز برگزار شد.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی حضور ناو ایتالیایی یورو در بندرعباس، صبح امروز تمرین مشترک دریایی PASSEX بین نیروهای دریایی دو کشور از لنگرگاه بندرعباس تا تنگه هرمز برگزار شد.

این ناوگروه که از مورخ سوم مهرماه سال جاری در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پهلو گرفته بود پس از انجام دیدارهای مشخص شده با مسؤولان کشوری و لشکری استان و تعاملات نظامی و آموزشی مابین دو کشور دوست در آخرین روز حضور خود در بندرعباس به  اجرای تمرین مشترک دریایی با منطقه یکم امامت
نیروی دریایی راهبردی ارتش پرداختند.

این تمرین به‌منظور نمایش صلح و دوستی و همچنین انجام عملیات دریایی مشترک بین نیروهای دریایی کشورهای دنیا به‌عنوان یک نیروی بین‌المللی صورت می‌گیرد.

در این تمرین که در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس انجام شد ناوهای ایتالیایی و ایرانی با حضور در تنگه هرمز با انجام عملیات مشترک PASSEX توانستند وحدت و همدلی بین دو کشور و صلح و دوستی در منطقه را به نمایش بگذارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *